کد خبر: 235730
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۱
موفقیت چری

به‌تازگی چری داده‌های فروش خود را برای نیمه اول سال منتشر کرده است و در ماه ژوئن، چری 73 هزار و 98 دستگاه خودرو فروخت که رشد سالانه 58.3 درصد را نشان می‌دهد و همچنان روند رشد سریع امسال را حفظ می‌کند.

به گزارش «اخبار خودرو»، به‌تازگی چری داده‌های فروش خود را برای نیمه اول سال منتشر کرده است و در ماه ژوئن، چری 73 هزار و 98 دستگاه خودرو فروخت که رشد سالانه 58.3 درصد را نشان می‌دهد و همچنان روند رشد سریع امسال را حفظ می‌کند. از ژانویه تا ژوئن، چری 424 هزار و 457 دستگاه خودرو فروخته است که رشد سالانه 80.4 درصدی را نشان می‌دهد.
در بازارهای خارج از کشور، فروش محصولات چری امسال تقریبا هر ماه دو برابر یا حتی چهار برابر شده است. از ماه ژانویه تا ژوئن، چری درمجموع 118 هزار و 743 دستگاه وسیله نقلیه صادر کرده که درمقایسه با سال گذشته 168.4 درصد افزایش داشته و از صادرات 114 هزار دستگاه وسیله نقلیه در سال گذشته فراتر رفته و رکورد جدیدی را ثبت کرده است. از ماه فوریه، حجم صادرات خارج از کشور به‌یک نرخ رشد «تهاجمی» نسبت به‌سال گذشته رسیده و درصد رشد این صادرات در ماه‌های فوریه، مارچ، آوریل، می و جون به‌ترتیب عبارت است از 117.3، 9/101، 312.5، 256.5 و 243.2 درصد.
چری همچنین جزو 10 برند اول بازار برزیل قرار دارد و حجم فروش چری با افزایش 207 درصدی نسبت به‌سال گذشته به‌رکورد جدید 1.88 درصد از سهم بازار بزرگ برزیل رسیده است. همچنین در بازار روسیه چری همواره رشد سریع داشته و حجم فروش آن در ماه ژوئن 348 درصد افزایش داشته است و همچنین در کشور شیلی شاسی‌بلندهای چری در شش ماه متوالی با سهم بازار 11.7 درصد در رتبه اول قرار دارند.
رونق فروش محصولات برند چری در سرتاسر جهان در برگیرنده بسیاری از عوامل است و تولید مدل‌های جدید، سبک و طراحی هوشمند و شیک و پلت‌فرم به‌روز مجهز به‌فناوری‌های پیشرفته، توجه بسیاری از مصرف‌کنندگان را در این بخش به‌خود جلب می‌کند که ماحصل آن مدل‌های موفق تیگو 7 و تیگو 8 پرو است. عامل دیگر، سیستم خدمات پس از فروش ویژه چری است که با شعار 24 ساعته و در هفت روز هفته به‌مشتریان خدمت‌رسانی می‌کند و توانسته بیش از 1500 فروشگاه خدمات در سرتاسر جهان ایجاد کند. براساس سنجش جی‌دی‌پاورز (معتبرترین موسسه سنجش کیفیت در بازار چین) این برند موفق به‌کسب رتبه دوم شده است.
در نیمه دوم سال، مدل‌های جدید سریPRO چری در بازارهای اصلی مانند آمریکای‌جنوبی، خاورمیانه و آفریقا به‌بازار عرضه می‌شوند و طبق استراتژی «Double 50 » چری، تا سال 2025 هدف استراتژیک صادرات 500 هزار دستگاه وسیله نقلیه به‌ارزش صادراتی پنج میلیارد دلار آمریکا محقق خواهد شد.

درباره برند چری
چری یک برند مستقل خودروسازی چینی است که علاوه‌بر پایگاه‌های تحقیق و توسعه درجهان، دارای یکی از قوی‌ترین مراکز تحقیق و توسعه تولید موتور، شاسی و سیستم انتقال قدرت است که بیش از 5500 عضو دارد. همچنین چری نخستین شرکت خودروسازی چین است که قطعات CKD، موتور و فن‌آوری‌های خودرویی را صادر کرده است. تاکنون چری بیش از 5/9 میلیون دستگاه خودرو را به‌فروش رسانده و به‌بیش از 80 کشور صادر کرده است. 18 سال متوالی است که چری برترین صادرکننده خودرو از کشور چین است و رتبه اول را دراختیار دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =