کد خبر: 235753
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۳
جیلی بین‌یوئی پرو

خودرویی که در این تصویر می‌بینید یک جیلی بین‌یوئی پرو است و گرچه ممکن است تا به حال چیز زیادی درباره آن نشنیده باشید، اما همان‌طور که از طاهرش پیداست این خودرو شاسی‌بلندی بسیار زیبا و جذاب است.

به گزارش «اخبار خودرو»، این شاسی‌بلند نخستین بار در سال ۲۰۱۸ در چین به بازار معرفی شد و حالا که برای عرضه در سال ۲۰۲۱ آماده شده، از ظاهری کاملا جدید برخوردار شده که شامل هواکش‌های جانبی بزرگتر، جلوپنجره اصلاح‌شده و چراغ جلوهای کشیده‌تر می‌شود که به این شاسی‌بلند ظاهری تهاجمی‌تر بخشیده‌اند.

زمانی‌که قفل درهای ماشین باز می‌شود چراغ‌های جلوی ماشین با حرکتی به سرنشینان خوشامد می‌گویند، ویژگی‌ای که قبلا در برخی از مدل‌های DS آن را شاهد بودیم.

طراحی فضای داخلی این شاسی بلند نیز درست به اندازه بدنه آن چشمگیر است. برای مدل ۲۰۲۱ این خودرو یک فرمان تخت و یک نمایشگر اینفومنت ۱۲.۳ اینچی تعبیه شده است.

بین‌یوئی پرو همچنین شامل یک کنترل تمام دیجیتالی است. کنسول مرکزی ماشین زوایای تیزی را شامل می‌شود که به خوبی با طراحی این شاسی‌بلند پر از خط‌های تیز هماهنگی دارد.

از دیگر ویژگی‌های کابین این خودرو می‌توان به سقف پانارومیک آن و سیستم نورپردازی محیطی با ۷۲ رنگ مختلف اشاره کرد.

هنوز مشخص نیست که چه پیشرانه‌هایی برای بین‌یوئی پرو ۲۰۲۱ قابل ارائه خواهند بود، اما نسخه تغییرچهره یافته آن که پیش‌تر عرضه شد از یک موتور ۱.۴ توربوشارژشده ۴ سیلندر بهره می‌برد که ۱۳۹ اسب بخار نیرو و ۲۳۵ نیوتن‌متر گشتاور را تولید می‌کند. به علاوه نسخه‌ای از آن نیز با موتور ۱.۵ لیتری ۳ سیلندر با ۱۷۷ اسب بخار نیرو و ۲۵۵ نیوتن‌متر گشتاور عرضه شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =