کد خبر: 235870
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۳
لادا نیوا برونتو

لادا نیوا برونتو جدیدترین مدل از یک آفرودر روسی است که مدتی کوتاه پس از معرفی، در نمایندگی‌های شرکت عرضه‌کننده یعنی اتوواز به‌نمایش درآمده است.

به گزارش «اخبار خودرو»، لادا نیوا برونتو جدیدترین مدل از یک آفرودر روسی است که مدتی کوتاه پس از معرفی، در نمایندگی‌های شرکت عرضه‌کننده یعنی اتوواز به‌نمایش درآمده است.

لادا نیوا برونتو با قیمت رقابتی وارد نمایندگی‌های اتوواز شد

پیش‌فروش این خودرو در روسیه از ماه گذشته میلادی آغاز شده و لادا نیوا برونتو درحقیقت نسخه سه دَر از مدل لادا نیوا لجندز محسوب می‌شود که برای آفرود سنگین طراحی شده است. نسخه برونتو برای مدتی از سبد محصولات اتوواز حذف شده بود؛ اما اکنون مدل جدید آن با یک کیسه هوای اضافه و داشبورد جدید به‌بازار عرضه شده است. عایق‌بندی جدید، صندلی‌های اسپرت و پنل ابزار متفاوت از جمله تغییرات برونتو جدید نسبت به‌مدل قدیمی است.

لادا نیوا برونتو با قیمت رقابتی وارد نمایندگی‌های اتوواز شد

پیشرانه چهارسیلندر هشت‌سوپاپ تنفس‌طبیعی 1.7 لیتری، قدرت‌بخش لادا نیوا برونتو است که حداکثر 83 اسب‌بخار قدرت تولید می‌کند و برای انتقال قدرت آن نیز از جعبه‌دنده پنج‌سرعته دستی یا چهار سرعته اتوماتیک به‌همراه قفل دیفرانسیل مرکزی استفاده شده است. لادا نیوا برونتو در دو تیپ لوکس و پرستیژ در دسترس مشتریان روسی قرار گرفته است. تیپ لوکس آن در حدود 360 میلیون‌تومان و تیپ پرستیژ آن حدود 382 میلیون‌تومان قیمت دارد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =