محدودیت‌های تردد

این تصمیم گیری ها در حوزه تردد، کسب و کار،‌ آموزش و مسائل فرهنگی و ادارات دولتی خواهد بود که باید به صورت جدی وارد عمل شویم.

به گزارش «اخبار خودرو» به نقل از ایرنا،سخنگوی ستاد کرونا گفت: فردا شنبه در مورد محدودیت‌های تردد و کسب ‎و کارها تصمیم گیری می‌شود.

علیرضا رییسی در یک گفت و گوی تلویزیونی اظهار داشت: ریز دستورالعمل رعایت پروتکل ها و محدودیت ها،‌ احتمال زیاد از هفته آینده یعنی فردا تصمیم گیری و ابلاغ می شود.

وی افزود:‌ این تصمیم گیری ها در حوزه تردد، کسب و کار،‌ آموزش و مسائل فرهنگی و ادارات دولتی خواهد بود که باید به صورت جدی وارد عمل شویم.

رییسی ادامه داد:‌ واقعا هیج راه دیگری به جز این وجود ندارد باید برویم به سمت کنترل شدید تا از ورودی بیمار به بیمارستان ها کم شود، چون آمار ها در حال بالا رفتن است واقعا هیچ راهی جز این وجود ندارد.

به گزارش ایرنا ،‌بر اساس اعلام مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی امروز جمعه ۵۲۷ بیمار مبتلا به کووید۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع فوت شدگان به ۹۶ هزار و ۷۴۲ نفر رسید.

از دیروز تا امروز ۲۲ مرداد ماه ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، هزار و بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۳۹ هزار و ۱۱۹ نفر از آنها بستری شدند. مجموع بیماران کرونا در کشور به ۴ میلیون و ۳۵۹ هزار و ۳۸۵ نفر رسید. تا کنون سه میلیون و ۶۷۴ هزار و ۵۳۹ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان ها ترخیص شده اند.

تاکنون ۱۴ میلیون و ۴۴۵ هزار و ۶۴۲ نفر دُز اول واکسن کرونا و سه میلیون و ۶۱۰ هزار و ۷۷۵ نفر نیز دُز دوم را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۱۸ میلیون و ۵۶ هزار و ۴۱۷ دُز رسید.

افراد واجد شرایط برای تزریق واکسن حتما در سامانه salamat.gov.ir ثبت نام کنند.

۷ هزار و ۱۵۴ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند. تاکنون ۲۶ میلیون و ۹۸۴ هزار و ۶۳۰ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر ۳۳۶ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۸۴ شهر در وضعیت نارنجی، ۲۸ شهر در وضعیت زرد قرار دارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =