کد خبر: 236135
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۴
ب‌‌ام‌‌و iX3 مدل ۲۰۲۲

عرضه کراس‌اوور تمام‌برقی iX3 تقریبا از دو سال پیش آغاز شده است. اما حالا ب‌ام‌و تصمیم گرفته است تغییراتی در آن ایجاد کند.

به گزارش «اخبار خودرو»،عرضه کراس‌اوور تمام‌برقی iX3 تقریبا از دو سال پیش آغاز شده است. اما حالا ب‌ام‌و تصمیم گرفته است تغییراتی در آن ایجاد کند.

معرفی فیس‌ لیفت ب‌ام‌و iX3 مدل ۲۰۲۲

به‌نظر می‌رسد باواریایی‌ها قصد دارند عضو دوست‌دار محیط‌زیست خانواده X3 را نیز مثل نسخه‌های بنزینی و دیزلی فیس‌لیفت کنند. بارزترین تغییر در جلو خودرو مشاهده می‌شود؛ جایی که طراحان ب‌ام‌و تصمیم گرفته‌اند جلوپنجره کلیوی را کمی بزرگ‌تر کنند. اما خوشبختانه مثل سایر محصولات این شرکت در بزرگ کردن جلوپنجره زیاده‌روی نکرده‌اند. چراغ‌های جلو نیز تقریبا ۱۰ میلی‌متر باریک‌تر شده‌اند و با LED های ماتریس تطبیقی استاندارد یا فناوری لیزری آپشنال عرشضه می‌شوند.

معرفی فیس‌ لیفت ب‌ام‌و iX3 مدل ۲۰۲۲

ب‌ام‌و iX3 مدل ۲۰۲۲ که به‌صورت استاندارد با پکیج M اسپرت عرضه می‌شود، دارای چرخ‌های آلیاژهای ۱۹ اینچی یا چرخ‌های آیرودینامیک ۲۰ اینچی است. درمقایسه با X3 30i مرکز ثقل این خودرو ۷۴ میلی‌متر پایین‌تر است. درحالی که وزن آن به‌نسبت ۴۳:۵۷ در جلو و عقب توزیع می‌شود. هیچ‌گونه تغییرات فنی در این مدل صورت نگرفته است. بنابراین این کراس‌اوور برقی همچنان دارای یک موتور برقی روی محور عقب است که توان ۲۸۲ اسب‌بخاری و گشتاور ۴۰۰ نیوتون‌متری تولید می‌کند.

معرفی فیس‌ لیفت ب‌ام‌و iX3 مدل ۲۰۲۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =