پتروناس

بخش تولید و بازاریابی روانکار شرکت ملی نفت مالــــزی یا PETRONAS با یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌های کویتی برای عرضه روغن‌موتور و روانکار وارد همکاری شده است.

به گزارش «اخبار خودرو»،بخش تولید و بازاریابی روانکار شرکت ملی نفت مالــــزی یا PETRONAS با یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌های کویتی برای عرضه روغن‌موتور و روانکار وارد همکاری شده است. شرکت PETRONAS Lubricants International )PLI) که شاخه تولید و بازاریابی روانکار شرکت ملی نفت مالزی است، با گروه Al Babtain، یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌های کویتی، وارد همکاری شده است. گروه Al Babtain در توزیع روغن‌موتور برتر PLI و روانکارهای صنعتی در کویت فعالیت می‌کند.
با این همکاری، گروه Al Babtain؛ PETRONAS Syntium، طیف وسیعی از روغن‌موتورهای PLI را برای خودروهای سواری ارائه می‌دهد و PETRONAS Urania نیز محصولاتی را برای خودروهای کامیون و ناوگان عرضه خواهد کرد. منیر ممنون، مدیرکل AlBabtain Auto گفت: «اضافه شدن روغن‌موتور درجه یک PLI، به طیف وسیع محصولات مجموعه ما برتری می‌بخشد و این یک مشارکت برد-برد است. انتظار داریم محصولات جهانی PETRONAS Syntium و PETRONAS Urania فروش را به میزان قابل‌توجهی افزایش دهند.» احمد الجندی، مدیر توسعه تجاری PLAL در خاورمیانه نیز افزود: «خاورمیانه بازاری نوظهور برای PLI است و توسعه روابط با توزیع‌کنندگان اصلی برای اطمینان از رسیدن روانکارهای باکیفیت ما به مشتریان بسیار حیاتی است. تخصص گروه Al Babtain موفقیت مشترک در بازار داخلی کویت و بلندپروازی‌های منطقه‌ای ما را تضمین می‌کند.»PLI از مشارکت با Al Babtain برای تقویت جایگاه خود در کویت استفاده می‌کند و قصد دارد با مشارکت و گسترش شبکه توزیع‌کنندگان خود، عرضه محصولاتش را برای مصرف‌کنندگان، کارگاه‌ها و مشاغل تدارکات توسعه دهد. علاوه بر این، PLI پیشنهاد خرید روانکارهای صنعتی برای مشاغل فعال در زمینه سیمان، تولید برق، تولید خمیر کاغذ و فولاد و همچنین معدن افزایش می‌دهد. البته باید گفت تا پنج سال گذشته پتروناس مالزی وعده همکاری با شرکت نفت ایرانول در ایران را داده بود و این همکاری نیز تا مراحلی نیز پیش رفت، اما به‌دلیل تحریم‌ها و سایر محدودیت‌ها این همکاری دیری نپایید و بیشتر به صورت یک‌خاطره در ذهن صنعت تولید روانکارها باقی ماند. براساس قرارداد همکاری پتروناس و ایرانول قرار بود مطالعاتی در میادین نفتی ایران انجام شود و روی محصولات با تکنولوژی سطح‌بالا همچون روغن اختصاصی کشتی‌های غول‌پیکر و نفت‌کش‌ها همکاری‌هایی صورت بگیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =