کد خبر: 236162
تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۳
فاو بستیون T77

فاو بستیون T77 یکی از محصولات جدید چینی در سگمنت کراس‌اوور است که همانند دیگر محصولات اخیر چینی با سیستم انتقال قدرت دیفرانسیل‌جلو و موتور 1.5 لیتری توربو به‌بازار عرضه می‌شود.

به گزارش «اخبار خودرو»،فاو بستیون T77 یکی از محصولات جدید چینی در سگمنت کراس‌اوور است که همانند دیگر محصولات اخیر چینی با سیستم انتقال قدرت دیفرانسیل‌جلو و موتور 1.5 لیتری توربو به‌بازار عرضه می‌شود. فاو تصمیم داشت این خودرو را اخیرا وارد بازار روسیه کند. اما برای بار دوم فروش آن در روسیه به‌تعویق افتاد. ابتدا قرار بود تا فاو بستیون T77 در سال 2020 به‌بازار روسیه عرضه شود؛ اما این رویداد تا سال 2021 به‌تعویق افتاد. اکنون بار دیگر مسئولین فاو اعلام کرده‌اند که عرضه این خودرو در پایان سال 2021 میلادی صورت خواهد گرفت.

فاو بستیون T77 خودنمایی خواهد کرد

آن‌ها علت این تاخیر را طولانی شدن زمان دریافت گواهینامه‌های لازم برای ورود به‌بازار روسیه عنوان کرده‌اند. فاو بستیون T77 از نظر ابعاد و اندازه در حد فولکس‌واگن تیگوان است و می‌توان آن را تیگوان چینی لقب داد. طول، عرض و ارتفاع این خودرو به‌ترتیب 4525، 1845 و 1615 میلی‌متر است و فاصله بین دو محور این خودرو نیز 2700 میلی‌متر عنوان شده است. چراغ‌های LED، صفحه‌نمایش لمسی سیستم چندرسانه‌ای، گرمکن صندلی‌های جلو، کروزکنترل تطبیقی، دوربین همه‌جانبه، سانروف و سنسور پارک عقب تجهیزات این خودرو را تشکیل می‌دهند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =