کد خبر: 236180
تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۱
لنت ترمز

تشخیص لنت‌ترمز اصلی از تقلبی گاهی کار بسیار سختی است. درعین حال تقلب و جعل بسته‌بندی سبب وارد آمدن آسیب به‌فعالیت تولیدکنندگانی شده که سال‌هاست محصولات باکیفیت روانه بازار می‌کنند و هرساله بر تعداد شاغلین در کشور می‌افزایند.

به گزارش «اخبار خودرو»، تشخیص لنت‌ترمز اصلی از تقلبی گاهی کار بسیار سختی است. درعین حال تقلب و جعل بسته‌بندی سبب وارد آمدن آسیب به‌فعالیت تولیدکنندگانی شده که سال‌هاست محصولات باکیفیت روانه بازار می‌کنند و هرساله بر تعداد شاغلین در کشور می‌افزایند. درهمین راستا شناخت قطعه اصلی از تقلبی درعین این‌که سبب رضایت مصرف‌کننده می‌شود، دست واحدهای زیرپله‌ای و تولیدکنندگان محصولات غیراستاندارد را نیز از بازار کوتاه می‌کند.
نخستین‌گام برای تشخیص لنت‌ترمز اصل از تقلبی، توجه به‌بسته‌بندی و هولوگرام محصول است و هر یک از شرکت‌های معتبر فعال در زمینه تولید لنت، ریزه‌کاری‌های به‌خصوصی را در بسته‌بندی محصولاتشان رعایت می‌کنند که شما می‌توانید با توجه به‌آن‌ها فرآیند تشخیص لنت‌ترمز اصل از تقلبی را به‌راحتی پشت سر بگذارید. درعین حال اگر لنتی که قصد خرید آن را دارید ساخت ایران است، می‌توانید به‌کمک بارکد پشت جعبه از اصالت محصول مطمئن شوید.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =