کد خبر: 236192
تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۵
کیا اپتیما 2021

کیا اپتیما که نسل جدید آن اکنون کیا K5 نامیده می‌شود، یکی از نماینده‌های خودروسازی کره‌ در این بخش است که با قیمتی حدود 100 هزار یوآن و با ظاهری جذاب، به‌دنبال جلب‌توجه جوانان است.

به گزارش «اخبار خودرو»،سگمنت سدان‌های سایز B، یکی از بخش‌های شلوغ بازار جهانی است و با وجود رشد فروش کراس‌اوورها، همچنان عرضه محصولات جدید در قالب سگمنت سدان سایز B ادامه دارد. حتی خودروسازان یک ضرب‌المثل در این رابطه دارند:‌ «کسی که برنده بازار کلاس B شود، برنده جهان است.»

معرفی کیا اپتیما 2021 با فیس‌لیفت اندک

کیا اپتیما که نسل جدید آن اکنون کیا K5 نامیده می‌شود، یکی از نماینده‌های خودروسازی کره‌ در این بخش است که با قیمتی حدود 100 هزار یوآن و با ظاهری جذاب، به‌دنبال جلب‌توجه جوانان است. طراحی زیبا یکی از مهم‌ترین برگ‌های برنده کیا K5 محسوب می‌شود. جایی که این خودرو با ظاهر جسورانه و تهاجمی خود موجب تحسین بینندگان می‌شود. این خودرو براساس نسل جدید زبان طراحی کیا خلق شده و از این رو جلوپنجره فرورفته به‌همراه سایر نشانه‌های خاص را در آن می‌توان دید.

معرفی کیا اپتیما 2021 با فیس‌لیفت اندک

کیا K5 با دو پیشرانه 1.5 لیتری و دو لیتری توربو در چین عرضه می‌شود و برای سیستم انتقال قدرت آن نیز از گیربکس هفت‌سرعته اتوماتیک دوکلاچه یا هشت‌سرعته اتوماتیک معمولی استفاده می‌شود. قوی‌ترین مدل کیا K5 قدرتی برابر با 240 اسب‌بخار دارد که برای یک سدان سایز متوسط کافی به‌نظر می‌رسد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =