کد خبر: 236193
تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۷
ام‌جی RX5 نسخه MAX

. یکی از کراس‌اوورهای شناخته‌شده این برند ام‌جی RX5 است که حضور کوتاه‌مدتی نیز در بازار کشورمان داشت و در برخی کشورها با نام رووی RX5 شناخته می‌شود.

به گزارش «اخبار خودرو»،چندسالی است که سایک‌موتور پس از خرید خودروساز بریتانیایی ام‌جی، محصولات خود را به‌طور هم‌زمان با دو مارک رووی و ام‌جی به‌بازار عرضه می‌کند. یکی از کراس‌اوورهای شناخته‌شده این برند ام‌جی RX5 است که حضور کوتاه‌مدتی نیز در بازار کشورمان داشت و در برخی کشورها با نام رووی RX5 شناخته می‌شود.

ام‌جی RX5 نسخه MAX کراس‌اووری با پیشرانه قوی‌تر

سایک‌موتور اکنون نسخه به‌روزشده و جدید این خودرو را با نام رووی RX5 مکس روانه بازار کرده که از پیشرانه قوی‌تر و ظاهر مدرنی بهره می‌برد. رووی RX5 مکس از سال 2019 در بازار چین حضور دارد و به‌عنوان نسخه‌ای گران‌تر از RX5 معمولی شناخته می‌شود. رووی RX5 مکس با دو پیشرانه توربوشارژر در دسترس خریداران خواهد بود. موتور نخست 1.5 لیتری توربوشارژر است که با کد 15C4E شناخته می‌شود و با بهینه‌سازی‌های صورت‌گرفته، اکنون به‌جای 173 اسب‌بخار، 181 اسب‌بخار قدرت تولید می‌کند.

ام‌جی RX5 نسخه MAX کراس‌اووری با پیشرانه قوی‌تر

دیگر پیشرانه قابل انتخاب برای ام‌جی RX5 مکس موتور دولیتری توربوشارژر 20L4E است که 230 اسب‌بخار قدرت تولید می‌کند. گیربکس‌های شش‌سرعته اتوماتیک CVT یا شش‌سرعته دوکلاچه نیز جعبه‌دنده‌های قابل انتخاب برای این خودرو هستند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =