کد خبر: 236215
تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۱
کیا سورنتو 2022

نسخه پلاگین-هیبرید کیا سورنتو با نام سورنتو PHEV از سال گذشته در بازار اروپا حضور دارد و اکنون کیا تصمیم دارد این خودرو را به‌بازار ایالات‌متحده نیز عرضه کند.

به گزارش «اخبار خودرو»،نسخه پلاگین-هیبرید کیا سورنتو با نام سورنتو PHEV از سال گذشته در بازار اروپا حضور دارد و اکنون کیا تصمیم دارد این خودرو را به‌بازار ایالات‌متحده نیز عرضه کند. کیا سورنتو PHEV در سه‌ماهه پایانی سال 2021 میلادی وارد بازار آمریکا خواهد شد و در آمریکا از مشوق‌های دولتی بهره‌مند می‌شود و تخفیفی معادل شش‌هزار و 587 دلار دریافت خواهد کرد.

معرفی کیا سورنتو 2022 پلاگین-هیبرید

موتور بنزینی 1.6 لیتری و چهار موتور الکتریکی وظیفه تامین قدرت کیا سورنتو پلاگین-هیبرید را برعهده دارد و گیربکس شش‌سرعته اتوماتیک قدرت را به‌هر چهارچرخ منتقل می‌کند و برای راننده قابلیت انتخاب حالت‌های مختلف رانندگی را تدارک دیده است. مجموع توان خروجی پیشرانه سورنتو PHEV معادل 261 اسب‌بخار است و پکیج باتری‌های آن نیز ظرفیتی معادل 13.8 کیلووات-ساعت دارند. برد این خودرو درحالت تمام‌برقی 51 کیلومتر عنوان شده است و درحالتی که از ترکیب موتور برقی و بنزینی استفاده شود، برد خودرو معادل 760 کیلومتر خواهد بود. چیدمان استاندارد سه‌ردیف صندلی، روکش‌چرم مصنوعی، نمایشگر 12.3 اینچی دیجیتالی اطلاعات خودرو از امکانات این خودرو به‌شمار می‌رود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =