کد خبر: 236217
تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۶
نیسان نوت آئورا نیسمو ۲۰۲۲

نیسان نوت آئورا نیسمو ۲۰۲۲ قبل از آغاز فروش این مدل در ژاپن رسما رونمایی شد. چیزی که نوت آئورا نیسمو را از مدل عادی متمایز می‌کند، این‌که درطراحی آن از خودرو مسابقه‌ای فرمول E نیسان الهام گرفته شده است.

به گزارش «اخبار خودرو»،نیسان نوت آئورا نیسمو ۲۰۲۲ قبل از آغاز فروش این مدل در ژاپن رسما رونمایی شد. چیزی که نوت آئورا نیسمو را از مدل عادی متمایز می‌کند، این‌که درطراحی آن از خودرو مسابقه‌ای فرمول E نیسان الهام گرفته شده است.

رونمایی از نیسان نوت آئورا نیسمو ۲۰۲۲

به‌این ترتیب، نمای جلو و عقب دارای یک اسپلیتر نیسمو به‌رنگ قرمز است. این خودرو همچنین دارای چرخ‌های آلومینیومی ۱۷ اینچی، قاب‌های آینه قرمز و یک نمای عقب تهاجمی است که شامل یک سپر و دیفیوزر خاص می‌شود. تغییرات در داخل کابین نیز به‌چشم می‌خورند؛ جایی که شاهد صندلی‌های تکی با روکش‌هایی از جنس پارچه و چرم مصنوعی هستیم. همچنین لوگو نیسمو با دوخت قرمز-خاکستری روی صندلی‌ها حک شده است.

رونمایی از نیسان نوت آئورا نیسمو ۲۰۲۲

قدرت نوت آئورا نیسمو توسط همان پیشرانه برقی نسخه عادی تامین می‌شود که شامل یک موتور ۱.۲ لیتری سه‌سیلندر به‌عنوان ژنراتور و دو موتور برقی برای هدایت چرخ‌هاست. این پیشرانه توان ۱۳۴ اسب‌بخاری و گشتاور ۳۰۰ نیوتون‌متری تولید می‌کند. این مدل دارای سه‌حالت رانندگی مختلف از جمله حالت نیسمو است که واکنش‌پذیری و شتاب بهتری را فراهم می‌کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =