کد خبر: 236256
تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۰
مرسدس‌بنز C کلاس آل‌تِرِین

مرسدس‌بنز C کلاس آل‌تِرِین، جدیدترین محصول مرسدس در این بازه است که ترکیبی از دو سگمنت کراس و استیشن‌واگن را شامل می‌شود.

به گزارش «اخبار خودرو»،روند ساخت خودروهای کراس که از سوی برندهای اقتصادی آغاز شد، اکنون به‌برندهای لوکس رسیده و تولیدکننده خودروهای لوکس آلمانی نیز محصولی را در این سگمنت روانه بازار کرده است. مرسدس‌بنز C کلاس آل‌تِرِین، جدیدترین محصول مرسدس در این بازه است که ترکیبی از دو سگمنت کراس و استیشن‌واگن را شامل می‌شود.

معرفی مرسدس‌بنز C کلاس آل‌تِرِین

با وجود تسلط کراس‌اوورها بر بازار خودرو جهان، بسیاری از مشتریان نسبت به‌این خودروها دید مثبتی ندارند. در این زمان خودرویی همچون مرسدس‌بنز C کلاس آل‌تِرِین با افزایش چند سانتی‌متری فاصله از زمین و تقویت سیستم فنربندی به‌همراه سامانه چهارچرخ‌محرک می‌تواند خودرویی جذاب برای این دسته از مشتریان باشد. فاصله مرسدس بنز C کلاس آل‌تِرِین از سطح زمین 40 میلی‌متر بیش‌تر از نسخه استیشن‌واگن است و تعلیق جلو نیز با قطعات اضافه مجهز شده است.

معرفی مرسدس‌بنز C کلاس آل‌تِرِین

دو حالت رانندگی جدید نیز در این خودرو وجود دارد که عبارتند از حالت آفرود و آفرودپلاس. مرسدس‌بنز C کلاس آل‌تِرِین با دو موتور دو لیتری بنزینی توربوشارژر و دو لیتری توربودیزل در دسترس است.

معرفی مرسدس‌بنز C کلاس آل‌تِرِین

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =