کد خبر: 236268
تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۵
ممنوعیت تردد

معاون اجتماعی پلیس راهور ناجا گفت:همچنان تردد بین شهرهای قرمز و نارنجی ممنوع است.

به گزارش «اخبار خودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ عین‌الله جهانی معاون اجتماعی پلیس راهور ناجا در رابطه با اعمال محدودیت های تردد در جاده های کشور از امروز( شنبه، 6 شهریور ماه) گفت:بر اساس مصوبه‌ای که ستاد مقابله با بیماری کرونا ابلاغ کرد بود، تا 5 شهریور ممنوعیت تردد بین استانی برقرار بود و برای اجرای این منع ترددها چاره‌ای جزء استفاده از نرده و نیوجرسی‌ برای بستن مسیر استان ها نداشتیم.

وی گفت:در حال حاضر این شرایط و محدودیت به اتمام رسیده است اما باز هم 310 شهر قرمز، 110 شهر نارنجی و 32 شهر زرد داریم. اعلام می‌کنیم که همچنان تردد بین شهرهای قرمز و نارنجی ممنوع است.

سرهنگ جهانی بیان کرد:اصالت قوانین فیزیکی و برخورد همکارانم برداشته شده است، اما به صورت سیستمی تردد ها کنترل می‌شود و همچنان با وجود اینکه منع تردد برداشته شده، اما مصوبه ستاد مبارزه کرونا سر جای خود پا بر جا است.

وی ادامه داد:بنابراین اگر کسی قصد خروج از شهر قرمز را داشته باشد، قطعا از طریق دوربین و سیستم کنترل می‌شود و جریمه یک میلیون تومانی برای شهرهای قرمز و جریمه 500 هزار تومانی برای شهرهای زرد اعمال می شود و تردد شبانه از ساعت 10 شب تا 3 صبح ، جریمه 200 هزار تومانی را به همراه دارد.

سرهنگ جهانی بیان کرد: مردم اشتباه نکنند، فقط شکل کار تغییر کرده است و فکر نکنند که ممنوعیت ها به کلی برداشته است.افرادی که خیلی اصرار برای تردد دارند، باید از حمل و نقل عمومی یا از فرمانداری‌ها مجوز تردد دریافت کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =