کد خبر: 236345
تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۵
جک X7 فیس‌لیفت

تقریبا هم‌زمان با پیدایش و رشد سریع محبوبیت خودروهای کراس‌اوور در بازارهای جهانی، بازار کشور نیز علاقه خود را به‌خودروهای کراس‌اوور نشان داد و در دهه گذشته شاهد حضور پرتعداد خودروهای کراس‌اوور مختلف در کشور بودیم.

به گزارش «اخبار خودرو»،تقریبا هم‌زمان با پیدایش و رشد سریع محبوبیت خودروهای کراس‌اوور در بازارهای جهانی، بازار کشور نیز علاقه خود را به‌خودروهای کراس‌اوور نشان داد و در دهه گذشته شاهد حضور پرتعداد خودروهای کراس‌اوور مختلف در کشور بودیم و شرایط کشور، لغو تحریم‌ها و قیمت مناسب آنان باتوجه به‌درآمد اقشار جامعه سبب شد در بازار ایران استقبال گسترده‌ای از خودروهای کراس‌اوور صورت بگیرد.

معرفی جک X7 فیس‌لیفت نسخه 2022

یکی از میهمان‌های جدید این بخش در بازار کشور را می‌توان خودرو جک X7 معرفی کرد که البته با این نام در بازار عرضه نمی‌شود و شرکت کرمان‌موتور با تغییر شناسه این خودرو به‌کی‌ام‌سی K7 آن را به‌عنوان محصول جدید راهی بازار کشور می‌کند. در بخش فنی جک X7 یا KMC K7 که در بازار کشور حضور دارد، پیشرانه‌ چهار سیلندر 1.5 لیتری به‌کار گرفته شده که با سود بردن از پرخوران‌های توربوشارژر می‌تواند خروجی قدرت 174 اسب‌بخاری در محدوده 4850 دور بر دقیقه تولید کند. حداکثر گشتاور این خودرو 251 نیوتون‌متر در محدوده 1500 دور بر دقیقه است و روی نسخه جدید جک X7 نیز دقیقا همین پیشرانه مورد استفاده قرار گرفته است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =