کد خبر: 236356
تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۱
بوتیک هتل های استانبول

اولین هتل بوتیک‌ها در دهه 80 میلادی افتتاح شدند. این مکان‌ها نمونه‌ای کوچک از هتل هستند و به‌دلیل طراحی زیبایی که دارند، سریع طرفداران زیادی پیدا کردند.

هتل‌ها انواع مختلفی دارند و هرشخص می‌تواند نسبت به شرایط خود یکی از آن‌ها را انتخاب کند. برای افرادی که دنبال تنوع هستند، بوتیک هتل‌ها انتخابی ویژه محسوب می‌شوند. این اقامتگاه‌ها محیطی منحصربه‌فرد دارند و در آن‌ها می‌توانید اقامتی خاطره‌انگیز داشته باشید. اگر می‌خواهید با تورهای ترکیه به استانبول سفر کنید، تا پایان با ما همراه باشید و با سه مورد از بهترین بوتیک هتل‌های این شهر آشنا شوید.

بهترین بوتیک هتل‌هایی که در استانبول ساخته شده

اولین هتل بوتیک‌ها در دهه 80 میلادی افتتاح شدند. این مکان‌ها نمونه‌ای کوچک از هتل هستند و به‌دلیل طراحی زیبایی که دارند، سریع طرفداران زیادی پیدا کردند. این مکان‌ها اقامتگاه‌هایی خاص و منحصربه‌فرد هستند که اقامت در آن‌ها حس خوبی را برایتان به‌ارمغان خواهد آورد. در استانبول هم نمونه‌های زیادی از این مکان‌ها ساخته شده که گردشگران تورهای ارزان ترکیه می‌توانند شب‌هایی را در آن بمانند.

هتل جی‌ال‌کی پریمایر آکروپل

این هتل سال 1997 ساخته شد و یکی از قدیمی‌ترین هتل بوتیک‌های این شهر به‌شمار می‌رود. هتل جی‌ال‌کی پریمایر آکروپل در محله سلطان احمد واقع شده و از پنجره‌های آن می‌توانید منظره‌ای بی‌نظیر از مسجد ایاصوفیه و مسجد آبی را ببینید. همچنین این هتل در فاصله کمی از کاخ توپکاپی قرار گرفته است. برخی از واحدهای این اقامتگاه بالکن دارند و با رفتن به آن می‌توانید منظره‌ای تماشایی از استانبول را مشاهده کنید. این هتل یک رستوران دارد که می‌توانید در آن غذاهای محلی ترکیه را میل کنید و در کافه آن امکان نوشیدن انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم همراه کیک‌های خوشمزه وجود دارد.

در بقیه کافی‌شاپ‌های هتل جی‌ال‌کی پریمایر آکروپل می‌توانید آبمیوه‌های تازه را بنوشید تا از طعم واقعی این نوشیدنی‌ها لذت ببرید. یکی‌دیگر از ویژگی‌های این اقامتگاه این است که در فاصله 13.5 کیلومتری از فرودگاه آتاتورک قرار گرفته و می‌توانید در مدت زمان کمی، حدود 20 دقیقه، خودتان را به فرودگاه برسانید. در این هتل زیبا، وسایل بدنسازی وجود دارد تا مهمانان برای انجام ورزش نیازی به بیرون رفتن از هتل نداشته باشند. هتل جی‌ال‌کی پریمایر آکروپل انتخابی ایده‌آل برای افرادی است که علاقه زیادی به تاریخ و معماری دارند.

بهترین بوتیک هتل های استانبول

ازجمله امکانات و خدمات این هتل پنج ستاره می‌توان به سالن اجتماعات و کنفرانس، بیزینس روم، مرکز خرید، دکه‌های روزنامه فروشی، پارکینگ، پذیرش 24 ساعته، امکانات ورزشی، محلی برای رزرو تور و بلیط، اتاق چمدان، خشکشویی، تاکسی شهری و... اشاره کرد. کارکنان این هتل به چند زبان مسلط هستند و خیال شما را بابت ارتباط با کادر هتل راحت می‌کنند. هتل جی‌ال‌کی پریمایر آکروپل یکی از بی‌نظیرترین اقامتگاه‌ها برای ماندن در بوتیک هتل‌ها محسوب می‌شود.

هتل سارنیک پریمایر

این هتل هم در بخش اروپایی استانبول و محله سلطان احمد واقع شده است. به‌دلیل قرار گرفتن این ساختمان در موقعیت مکانی عالی، شما در هتل سارنیک پریمایر می‌توانید منظره‌ای پانوراما را از مسجد آبی و دریای مرمره تماشا کنید. یکی از بالکن‌های این اقامتگاه به رستوران اختصاص داده شده و در آن می‌توانید انواع غذاهای سنتی ترکیه‌ و بین‌المللی را میل کنید. در طبقه اول هتل چندین کافه قرار گرفته‌اند که با رفتن به آن‌ها می‌توانید انواع نوشیدنی‌ها را بنوشید.

همچنین در این کافی‌شاپ‌ها انواع غذاهای مختلف سرو می‌شود. یکی از ویژگی‌های جالب کافی‌شاپ‌های هتل سارنیک پریمایر این است که می‌توانید در آن روش درست کردن غذاهای ترکی را از نزدیک مشاهده کنید. با پنج دقیقه پیاده‌روی می‌توانید به مهم‌ترین جاذبه‌های تاریخی استانبول، یعنی ایاصوفیه، مسجد آبی، کاخ توپکاپی و... رسیده و سری به آن‌ها بزنید. از این هتل می‌توانید با طی مسیری 57 کیلومتری به فرودگاه استانبول برسید. یکی از ویژگی‌های این بوتیک هتل فضای سبز آن است که می‌توانید غذای خود را در آن میل کرده و از تنوع گیاهی این محوطه لذت ببرید.

بهترین بوتیک هتل های استانبول

از امکانات و خدمات رفاهی هتل سارنیک پریمایر می‌توان اینترنت رایگان، سالن کنفرانس، اتاق جلسه، خشکشویی، خدمات نگهبانی، مرکز خرید 24 ساعته، محلی برای رزرو تور و بلیط، ترانسفر فرودگاهی، لیموزین و تاکسی شهری و... را نام برد. این اقامتگاه برای افرادی که برای بازدید از جاذبه‌های گردشگری استانبول در تور ترکیه شرکت کرده‌اند، پیشنهادی ایده‌آل محسوب می‌شود.

هتل گزی باسفرس

این هتل سال 2010 در مرکز شهر استانبول نزدیک میدان و ایستگاه مترو تکسیم ساخته شد. خیابان استقلال یکی از بهترین خیابان‌های استانبول برای شکم‌گردی به‌حساب می‌آید و هتل گزی باسفرس هم در آن واقع شده است. به‌طبع شما با چند قدم پیاده‌روی می‌توانید خودتان را به بهترین رستوران و کافی‌شاپ‌های این شهر برسانید. یک رستوران مدیترانه‌ای با منظره بسفرس در بالکن این هتل تعبیه شده که فضایی مدرن و منحصربه‌فرد دارد. شما می‌توانید انواع غذاهای محلی ترکیه و غذاهای بین‌المللی را در این رستوران میل کنید.

فاصله 100 متری این اقامتگاه با تنگه بسفر، یکی از ویژگی‌های مهم هتل است. البته با چند دقیقه پیاده‌روی می‌توانید به نزدیک‌ترین ایستگاه مترو رفته و در شهر گشتی بزنید. کاخ دولما باغچه یکی از زیباترین جاذبه‌های گردشگری استانبول است و فاصله بسیار کمی با این بوتیک هتل دارد. هتل بین‌المللی آتاتورک در فاصله 15 کیلومتری از هتل گزی باسفرس واقع شده و در مدت زمان کمی می‌توانید به آن برسید.

ما در این مطلب سه مورد از بهترین بوتیک هتل‌های استانبول را به شما معرفی کردیم که با شرکت در تور ترکیه می‌توانید اقامتی خاطره‌انگیز را در آن‌ها داشته باشید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =