کد خبر: 236468
تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۳
استرلا

به‌تازگی شاسی‌بلند روسی استرلا (Strela) با ظاهری سنتی وارد بازار ژاپن شده و سبب شده است مشتریان ژاپنی از مواجهه با این خودرو شبه‌نظامی شگفت‌زده شوند.

به گزارش «اخبار خودرو»،به‌تازگی شاسی‌بلند روسی استرلا (Strela) با ظاهری سنتی وارد بازار ژاپن شده و سبب شده است مشتریان ژاپنی از مواجهه با این خودرو شبه‌نظامی شگفت‌زده شوند. این خودرو عظیم‌الجثه 2.6 تن وزن دارد و قادر است محموله‌ای به‌وزن 900 کیلوگرم را نیز حمل کند. از این رو می‌توان گفت که وزن ناخالص آن به 3.5 تن بالغ می‌شود که رقم شگفت‌انگیزی برای یک خودرو سبک است. طول، عرض و ارتفاع استرلا نیز به‌ترتیب 5090، 2350 و 1995 میلی‌متر است.

شاسی‌بلند متفاوت روسی استرلا ژاپنی‌ها را شگفت‌زده کرد

زیر کاپوت این مدل موتور توربودیزل 2.8 لیتری کامینز قرار گرفته است که حداکثر می‌تواند 149 اسب‌بخار قدرت تولید کند. برای سیستم انتقال قدرت استرلا از گیربکس شش‌سرعته اتوماتیک ساخت روسیه استفاده شده که به‌فرآینده دنده کاهشی نیز مجهز است. قدرت موتور به‌هرچهارچرخ ارسال می‌شود و نسبت نه‌چندان جالب قدرت به‌وزن استرلا نیز از دیگر مسائل مورد توجه مشتریان ژاپنی بوده است. هزینه نسبتا زیاد خرید این خودرو نیز آن را از دسترس بسیاری خارج می‌کند و تخمین زده می‌شود قیمت استرلا با توجه به‌امکانات و تجهیزات انتخاب‌شده رقمی حدود 850 الی یک‌میلیارد و 250 میلیون تومان باشد .

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =