موتوسل

آقای صادقی باور دارد تبدیل شدن مغازه کوچک اجاره‌ای 63 متری به‌نمایندگی صرفا با مردمداری و پایبندی به‌ارائه محصولات با کیفیت حاصل می‌شود و این‌گــــونه فعالیت خود را گسترش داده است. 

به گزارش «اخبار خودرو»،خبرنگار روزنامه «دنیای‌خودرو» در مصاحبه با یکی از نمایندگی‌های برند موتوسل، از ارائه خدمات به‌مشتریان توسط این برند (به‌عنوان یکی از برترین واحدهای تولیدی روانکار در کشور) جویا شد. این نمایندگی پس از کسب تجربه درقالب استانداردهای تعیین‌شده توسط شرکت موتوسل با توان و نظم بیش‌تر آماده ارائه خدمات به‌مشتریان است.
حاج بمانعلی صادقی برزانی از سال 54 فعالیت خود را در زمینه ارائه خدمات روانکاری خودروها درخیابان شهیدان اصفهان آغاز کرد و پس از 39 سال حضور موثر در این صنف به‌عنوان یکی از شناخته‌شده‌ترین اتوسرویس‌های اصفهان مطرح می‌شود و به‌عبارتی از قدیمی‌ترین‌های اصفهان به‌حساب می‌آید.
آقای صادقی باور دارد تبدیل شدن مغازه کوچک اجاره‌ای 63 متری به‌نمایندگی صرفا با مردمداری و پایبندی به‌ارائه محصولات با کیفیت حاصل می‌شود و این‌گــــونه فعالیت خود را گسترش داده است.
آقای صادقی درخصوص تجربه فعالیت با یرند موتوسل این‌گونه شرح داد: «از ابتدای فعالیت دراصفهان به‌عنوان یکی از عرضه‌کنندگان خدمات گسترده با برندهای مختلفی همکاری می‌کردم؛ اما با تاکید مدیران این شرکت تازه‌تاسیس بر پیشرو بودن در عرصه تکنولوژی تولید و همچنین ارائه محصولات با کیفیت، خیال ما از بابت کیفی راحت شد و از 13 سال پیش همکاری خود را با موتوسل آغاز کردیم. خوشبختانه طی این مدت تمام وعده‌های شرکت هم در بعد فنی و هم از جنبه پشتیبانی به‌مرحله عمل رسیده است. گواه سخن من درخصوص کیفیت محصولات این برند، تاییدیه‌های دریافت‌شده موتوسل از خودروسازان بزرگ دنیا مثل بنز، پورشه و فولکس‌واگن است. همچنین محصولات با کیفیت بالای گروه SN این برند درحال حاضر در بزرگ‌ترین نمایندگان خودرویی کشور مثل ایرتویا و ماموت توزیع می‌شود و بنابراین وقتی این محصولات توسط ما به‌مشتری معرفی می‌شود، درحالی که روی آن تاییدیه کمپانی‌های معتبر درج شده و با بسته‌بندی شکیل توزیع می‌شود، مشتری با میل و علاقه بیش‌تری به‌علامت برند خودرو خود روی بسته‌بندی نگاه می‌کند و این امر سبب می‌شود اطمینان مشتری چند برابر شود. درحوزه پشتیبانی نیز با هر تماس و درخواست پیگیری، گروه کارشناسی موتوسل با آزمایشات میدانی و تعامل مورد نیاز، رضایت مشتری و کل زنجیره عرضه را تامین کرده‌اند. همچنین از پنج سال گذشته که فیلتر هوای موتوسل به‌عنوان محصول جدید عرضه شد، جزو نخستین نمایندگان عرضه این محصول بودم و با همکاری موتوسل موفق شدیم کمپین این شرکت را در شهر اصفهان اجرایی کنیم.»
در پایان وقتی دلیل استمرار این همکاری را از این نمایندگی موتوسل پرسیدیم، آقای صادقی درپاسخ گفت: «درک این نکته توسط مدیران موتوسل که حرکت به‌سمتی باشد تا نیازهای کشور با ارائه محصولاتی با بالاترین سطـــح کیفی تامین شود، ارزش بزرگی است که تنها به‌خاطر ولایتمداری و پیشرو بودن در همه جوانب در این شرکت تحقق یافته است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =