کد خبر: 236722
تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۸
جیلی Vision X6

چند روز پیش شرکت خودروسازی جیلی به‌طور رسمی تصاویر جیلی ویژن X6 پرو را منتشر کرد و این خودرو درحقیقت نسخه‌ای ارتقایافته از جیلی X6 عادی است و انتظار می‌رود تا اواخر ماه سپتامبر به‌بازار عرضه شود.

به گزارش «اخبار خودرو»،چند روز پیش شرکت خودروسازی جیلی به‌طور رسمی تصاویر جیلی ویژن X6 پرو را منتشر کرد و این خودرو درحقیقت نسخه‌ای ارتقایافته از جیلی X6 عادی است و انتظار می‌رود تا اواخر ماه سپتامبر به‌بازار عرضه شود. به‌گفته جیلی، مهندسان این شرکت برای بهبود کیفیت این خودرو تلاش قابل توجهی کرده‌اند و از نظر ظاهری می‌توان گفت که نمای جلو جیلی ویژن X6 پرو با نسخه عادی متفاوت است و شاهد به‌هم پیوستن چراغ‌ها و قطعات جلوپنجره در این خودرو هستیم.

رونمایی از شاسی‌بلند جدید جیلی Vision X6

طراحان جیلی قطعاتی بال‌مانند را به‌قسمت عقبی افزوده‌اند تا عبور جریان هوا از این قسمت را تسهیل بخشد و آیرودینامیک خودرو بهبود یابد. همچنین تغییراتی در گلگیرها ایجاد شده تا فضای کابین افزایش یابد. در داخل کابین، جیلی ویژن X6 پرو از زبان طراحی جدید این شرکت که به‌طراحی یکپارچه مشهور است، بهره می‌برد. جیلی ویژن X6 پرو به‌موتور 1.4 لیتری توربوشارژر با حداکثر قدرت 141 اسب‌بخار و حداکثر گشتاور 235 نیوتون‌متر مجهز است و برای جعبه‌دنده آن نیز گیربکس‌های شش‌سرعته دستی، اتوماتیک CVT و شش‌سرعته AT در نظر گرفته شده‌ است.

رونمایی از شاسی‌بلند جدید جیلی Vision X6

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =