محصولات دیزلی ایرانول

در بین برندهای عرضه‌کننده روغن موتورهای دیزلی ایرانول توانسته است مشتریان اختصاصی داشته باشد که به شدت نسبت‌به این برند وفادار هستند. محصولاتی که به باور این مصرف‌کنندگان علاوه‌بر عملکرد سطح بالا، هزینه‌های نگهداری کامیون‌های سنگین را نیز کاهش می‌دهند.

به گزارش «اخبار خودرو»،در بین برندهای عرضه‌کننده روغن موتورهای دیزلی ایرانول توانسته است مشتریان اختصاصی داشته باشد که به شدت نسبت‌به این برند وفادار هستند. محصولاتی که به باور این مصرف‌کنندگان علاوه‌بر عملکرد سطح بالا، هزینه‌های نگهداری کامیون‌های سنگین را نیز کاهش می‌دهند.
حال نظر به استقبال گسترده مصرف‌کنندگان از محصولات دیزلی ایرانول D17000 پلاس و D7000 به‌صورت عرضه مستقیم با قیمت مصرف‌کننده در بندر امام‌خمینی‌ (ره) در هفته گذشته و در راستای کمک به ناوگان حمل‌ونقل عمومی کشور، طرح فروش این محصولات اینبار در پایانه شهید رجایی بندرعباس از فردا آغاز خواهد شد. به گزارش روابط عمومی شرکت نفت ایرانول، وحید قربانی، مدیر حوزه مدیریت و ارتباطات شرکت نفت ایرانول گفت: «به منظور حذف واسطه‌ها، کاهش قیمت محصولات و دسترسی آسان تلاشگران عرصه حمل‌ونقل جاده‌ای به‌خصوص حمل‌ونقل کالاهای اساسی گام دوم طرح عرضه مستقیم محصولات پرمصرف دیزلی با قیمت مصوب سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان که هفته گذشته در بندر امام‌خمینی (ره) آغاز شده بود، با همکاری پرسنل فروش مویرگی این شرکت از روز یکشنبه در پایانه شهید رجایی بندر عباس آغاز می‌شود.»
وی تصریح کرد: «این طرح به دستور مدیرعامل شرکت نفت ایرانول و به منظور همدلی و همیاری با شبکه حمل‌ونقل جاده‌ای و رفع مشکلات پیش‌آمده در روند توزیع روغن‌های دیزلی آغاز شده و این شرکت آمادگی خود را برای اجرای گسترده این طرح در سایر نقاط کشور اعلام کرده است که در آینده نزدیک در سایر نقاط کشور نیز اجرا خواهد شد.»
وحید قربانی در پایان افزود: «امید است بتوانیم با اقدامات پیش‌رو رضایت بیشتر مصرف‌کنندگان را به ارمغان بیاوریم. دو محصول یادشده را می‌توان بخشی از محصولات متنوع دیزلی ایرانول دانست اما به‌دلیل حجم فروش بسیار بالا از سوی تولیدکننده تاکید بیشتری بر حفظ کیفیت این دو محصول وجود دارد، همچنین در زنجیره عرضه نیز شاهد توجه ویژه به سری دی هفت‌هزار ایرانول برای توزیع سریع و بی‌وقفه آن هستیم.»

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =