کد خبر: 236803
تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۷
ساندرو

رنو تلاش کرده دلیل این‌که داچیا در تست تصادف برنامه ارزیابی خودروهای جدید اروپا دو ستاره را به‌دست آورده است، توضیح دهد.

به گزارش «اخبار خودرو»،رنو تلاش کرده دلیل این‌که داچیا در تست تصادف برنامه ارزیابی خودروهای جدید اروپا دو ستاره را به‌دست آورده است، توضیح دهد. ساندرو استپ‌ وی و لوگان در ماه آوریل گذشته نمره دو (از پنج) ستاره برنامه ارزیابی خودروهای جدید اروپا را کسب کردند؛ آن هم با وجود این‌که حفاظت خوبی برای سرنشینان (چهار از پنج ستاره) و حفاظت متوسطی برای عابران و دوچرخه‌سواران فراهم کردند. ژیل لو بورن، معاون بخش مهندسی گروه رنو در این باره گفت: «ما ایمنی سرنشینان خودرو و عابران را به‌خطر نمی‌اندازیم؛ اما سیستم‌های کمک‌راننده را با دقت انتخاب می‌کنیم.»
برخی از مقامات رنو از جمله دنی لو ووت، مدیرعامل داچیا و لادا و معاون بخش طراحی گروه رنو که به‌تازگی در بخارست در حال نهایی کردن جزئیات نسل بعدی داستر هستند در گفت‌وگو با گروهی از خبرنگاران رومانیایی گفتند که چگونه سطح ایمنی خودروهای داچیا برای احترام به‌ایده «ضروری بودن تجهیزات» طراحی شده‌ است. این عبارت نخستین‌بار توسط لو ووت مورد استفاده قرار گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =