کد خبر: 236839
تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۹
موستانگ برقی

احتمال دارد اهالی ایالت میشیگان واقع در شرق ایالات‌متحده، در آینده نزدیک شاهد عبور فورد ماستنگ مک-ای به‌عنوان خودرو پلیس در معابر محل زندگی خود باشند.

به گزارش «اخبار خودرو»،احتمال دارد اهالی ایالت میشیگان واقع در شرق ایالات‌متحده، در آینده نزدیک شاهد عبور فورد ماستنگ مک-ای به‌عنوان خودرو پلیس در معابر محل زندگی خود باشند. گویا آزمایش و بررسی‌ها برای سنجش توانایی و قابلیت کاربردی این خودرو برای انجام وظیفه در ناوگان پلیس از مدتی پیش آغاز شده است. البته این امر نخستین‌گام فورد برای طراحی و تولید یک خودرو برقی بوده که قرار است در آینده به‌صورت اختصاصی در اختیار نیروهای پلیس قرار گیرد. اما فورد ماستنگ مک-ای که برای حضور در ناوگان پلیس کاندیدا شده، از نظر ظاهری با نسخه استاندارد این مدل تفاوت چندانی ندارد و تنها نقطه تمایز را می‌توان نشان Police دانست که به‌صورت زاویه‌دار روی بدنه آن نقش بسته است. نکته جالب این‌که فعلا از چراغ گردان روی سقف این نمونه خبری نیست. همچنین هیچ‌گونه تصویری هم از فضای کابین منتشر نشده است تا با تغییرات احتمالی یا تجهیزات تدارک‌دیده‌شده برای نیروهای پلیس همچون رادار یا نمایشگرهای اضافه باخبر شویم.

تجهیز ناوگان پلیس میشیگان به‌ موستانگ برقی

لازم به‌یادآوری است که اوایل ماه سپتامبر شاهد معرفی یک کانسپت از مک-ای ویژه پلیس بودیم که در بریتانیا رونمایی شد. خودرو مذکور به‌برخی موارد مورد نیاز برای خودرو پلیس همچون چراغ‌گردان و پنل کنترل برای برخی تجهیزات در کابین مجهز شده بود. نحوه استفاده از خودروهای نیروهای پلیس بسیار متفاوت با نمونه‌هایی است که در اختیار مصرف‌کنندگان عادی قرار دارد. به‌دلیل این‌که در بسیاری از موارد، ماموران مجبور به‌نشستن طولانی‌مدت در خودرو هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =