خودران‌ها

تحقیقات واحد سرویس‌های مالی شعبه بریتانیای فولکس‌واگن نشان می‌دهد که تقریبا نیمی از رانندگان انگلیسی تصور می‌کنند رانندگان بهتری نسبت به خودروهای خودران هستند. این مطالعه نشان داد که 46 درصد از رانندگان انگلیسی به‌مهارت‌های رانندگی خود نسبت به‌فناوری خودران اعتماد بیش‌تری دارند. 

به گزارش «اخبار خودرو»،تحقیقات واحد سرویس‌های مالی شعبه بریتانیای فولکس‌واگن نشان می‌دهد که تقریبا نیمی از رانندگان انگلیسی تصور می‌کنند رانندگان بهتری نسبت به خودروهای خودران هستند. این مطالعه نشان داد که 46 درصد از رانندگان انگلیسی به‌مهارت‌های رانندگی خود نسبت به‌فناوری خودران اعتماد بیش‌تری دارند.
در اسکاتلند 54 درصد به‌رانندگی خود اعتماد بیشتری دارند؛ درحالی که 48 درصد از افرادی که در شمال انگلستان زندگی می‌کنند نیز از توانایی رانندگی خود در برابر خودرو بدون راننده طرفداری می‌کنند. جای تعجب نیست که 52 درصد از رانندگان جوان بین 18 تا 24 سال به‌مهارت‌های خود اعتماد دارند؛ درحالی که 39 درصد از بیش از 75 نفر باور دارند که راننده بهتری نسبت به‌خودران‌ها خواهند بود. این مطالعه همچنین نشان می‌دهد که افراد زیادی در مورد ایده خرید یک اتومبیل کاملا مستقل قانع نشده‌اند.
درحقیقت، تنها 21 درصد از پاسخ‌دهندگان گفتند که احتمالا درصورت در دسترس بودن خودرو بدون راننده مایل به‌خرید آن‌ها هستند. مردان نیز بیشتر از زنان تمایل به‌خرید خودران‌ها دارند (29 درصد در مقابل 13 درصد). تمایل به‌استفاده از وسایل نقلیه خودران بین گروه‌های سنی مختلف بسیار متفاوت است؛ به‌طوری که 50 درصد از پاسخ‌دهندگان بین 25 تا 34 سال تمایل به‌خرید این خودروها دارند و در مقام مقایسه تنها پنج درصد از رانندگان بین 55 تا 64 سال علاقه‌مند به‌این انتخاب هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =