کد خبر: 236978
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۰ - ۰۷:۰۴
پت فایندر 2022

مطابق اعلام سازمان ایمنی ترافیک راه‌ها و بزرگراه‌های آمریکا یا NHTSA، نیسان پت‌فایندر 2022 به‌دلیل مشکلات جوشکاری فراخوان شده است.

به گزارش دنیای خودرو ،مطابق اعلام سازمان ایمنی ترافیک راه‌ها و بزرگراه‌های آمریکا یا NHTSA، نیسان پت‌فایندر 2022 به‌دلیل مشکلات جوشکاری فراخوان شده است. خودروساز ژاپنی تصمیم دارد 3030 دستگاه نیسان پت‌فایندر 2022 را فراخوان کند و احتمال می‌دهد تا یک درصد از این خودروها دچار مشکل جوش در ناحیه جلو باشند. در خودروهایی که دچار این نقص هستند، امکان جدا شدن ناگهانی سپر جلو وجود دارد که این مشکل براساس قوانین امنیتی ایالات‌متحده تخلف محسوب می‌شود.

فراخوان نیسان به‌دلیل مشکلات جوشکاری در پت فایندر 2022

بنابر تحقیقات نیسان، این مشکل به‌دلیل ناتوانی اپراتور در تنظیم دستگاه جوش در خط مونتاژ در کارخانه تولید Smyrna در تنسی رخ داده است. در جریان بازرسی از چهارهزار و 376 دستگاه نیسان پت‌فایندر پارک‌شده در پارکینگ این خط تولید، 9 دستگاه از آن‌ها با مشکل جوش ناکافی دست به‌گریبان بودند. هنگامی که نیسان فرآیند کنترل کیفی خود را برای بررسی این مشکل اصلاح کرد، خودروهای بیش‌تری با این مشکل شناسایی شدند که نتیجه آن اعلام فراخوان برای نیسان پت‌فایندر بود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =