چقدر با موتورسیکلت‌ها آشنایی دارید؟ چقدر درباره کلاس‌های مختلف موتورسیکلت می‌دانید؟ از انجین موتورسیکلت چه می‌دانید؟ تفاوت حجم موتور و ارتباط آن با قدرت موتورسیکلت را می‌دانید؟

اگر می‌توانید دست کم به بعضی از این سوالات پاسخ بدهید، احتمالا برای شرکت در یک مسابقه حدس محصول جدید هیجان‌انگیز آماده هستید. مسابقه‌ای که از طرف شرکت نیکران موتور پاسارگاد برای حدس محصول جدید نیکران موتور که آماده توزیع در کشور است، برگزار می‌شود. برندگان این مسابقه بر اساس قرعه، شانس دریافت نشان طلای بنللی را خواهند داشت.

سنگ محکی برای عاشقان موتورسیکلت

هیجانِ یک رقابت!

رویدادهای مهم همیشه با هیجان همراه هستند؛ خصوصا اگر صحبت از معرفی یک محصول خاص باشد. ترفند جالب شرکت نیکران موتور به‌عنوان نماینده انحصاری بنللی و عرضه کننده موتورهای کی وی در ایران، هم توجه علاقمندان موتورسیکلت را جلب می‌کند و هم کنجکاوی آن‌ها را برمی‌انگیزد. این یک رقابت بین کسانی است که تصور می‌کنند روندهای دنیای موتورسیکلت را می‌شناسند و یا به آن علاقه دارند.

سنگ محکی برای عاشقان موتورسیکلت

پرچمدار جدید نیکران موتور چیست؟

طبق خبرها و شایعه های به دست آمده این محصول یک اسکوتر 250 سی سی از برند کی وی باشد؛ بنابراین احتمال این که یکی از برندگان نشان طلای این رقابت باشید وجود دارد.

یکی از خبرهای هیجان‌انگیز درباره این موتورسیکلت، همکاری برند نامدار بنللی با برند دیگر ایتالیایی یعنی پیاجیو در ساخت این مدل است.

بنللی برند ایتالیایی شناخته شده ای است که در کارنامه درخشانش همکاری با برند نامدار و برتر آمریکایی یعنی هارلی دیویدسون وجود دارد. این همکاری از سوی شرکت هارلی دیویدسون برای طراحی و تولید انجین مدل‌های جدیدی از محصولات این شرکت درخواست شده بود.

موتورسوارها خوش شانس هستند.

همه‌چیز ریاضیات و آگاهی نیست؛ وقتی پای چشیدن طعم پرواز، آزادی و رهایی، آن‌هم روی زمین به میان می‌آید؛ وقتی بال‌های شما انجین موتورسیکلت و چرخ‌های آن باشد؛ وقتی مفهوم واقعی سرعت را با گوشت و پوست و استخوان خود روی موتورسیکلت حس می‌کنید، صحبت از خوش‌شانس بودن، چیز عجیبی نیست. پیشنهاد ما این است از این شانس اختصاصی برای شرکت در مسابقه‌ای استفاده کنید که دقیقا به شما مربوط است. حدس یک محصول جدید از شرکت پرآوازه نیکران موتور.

سنگ محکی برای عاشقان موتورسیکلت

چطور در این مسابقه شرکت کنیم؟

شما برای شرکت در مسابقه نیکران موتور و حدس محصول جدید ، فقط به چند کلیک نیاز دارید. به صفحه این مسابقه در سایت نیکران موتور مراجعه کنید. روی بخش ورود به مسابقه کلیک کنید؛ حجم موتور و کلاس موتورسیکلت جدید را از بین موارد پیشنهادی انتخاب کنید و مشخصات خود را وارد کنید تا یکی از یازده برنده یادبود طلای بنللی باشید. مهلت شرکت در این مسابقه از تاریخ 17 تا 27 مهرماه است و تاریخ قرعه کشی، دوم آبان هم‌زمان با رونمایی از این محصول جدید است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =