خرید اینترنتی لاستیک

با تصویب اعضای هیات‌مدیره انجمن صنفی صنعت تایر ایران متشکل از مدیران عامل شرکت‌های بزرگ تایرسازی،‌ قیمت محصولات رادیال سواری 20درصد و تایرهای بایاس 30درصد افزایش یافت. 

به گزارش «اخبار خودرو»،با تصویب اعضای هیات‌مدیره انجمن صنفی صنعت تایر ایران متشکل از مدیران عامل شرکت‌های بزرگ تایرسازی،‌ قیمت محصولات رادیال سواری 20درصد و تایرهای بایاس 30درصد افزایش یافت.
به گزارش روزنامه «دنیای‌خودرو» مصطفی تنها، سخنگوی انجمن صنفی صنعت تایر ایران با اعلام این خبر گفت: «افزایش هزینه‌های تولید ناشی از تورم،‌ بالا رفتن نرخ ارز و قیمت تمام‌شده مواد اولیه تولید سبب شد اعضای هیات‌مدیره انجمن صنفی صنعت تایر ایران برای جلوگیری از زیان‌ده شدن کارخانه‌های تایرسازی نسبت به افزایش متعادل قیمت‌ها اقدام کنند. برهمین اساس قیمت تایرهای رادیال سواری تولید داخل از امروز 20درصدافزایش خواهد یافت و قیمت تایرهای بایاس نخی نیز 30درصد افزایش می‌یابد.» تنها تصریح کرد: «شرکت‌های تولیدکننده تایر سبد ماه آینده خود را با در نظر گرفتن افزایش قیمت‌های ذکرشده اعلام می‌کنند. ضمن اینکه بر اساس محاسبات صورت‌گرفته میزان افزایش قیمت برای تایرهای رادیال سواری 30 و برای تایرهای نخی 40درصد در نظر گرفته شده است که برای حمایت از مصرف‌کنندگان این افزایش قیمت در دومرحله انجام خواهدشد. در مرحله نخست که از 26مهر ماه اجرایی شده است، قیمت این دو گروه محصول به میزان 20و 30درصد افزایش خواهد یافت. مرحله دوم نیز از اول دی‌ماه اعمال خواهد شد.» در این جلسه همچنین مصوب شد شرکت‌های تولیدکننده تحت هیچ شرایطی مجاز به ارائه تخفیف نیستند. به گزارش روزنامه «دنیای‌خودرو» و اعلام اعضای حاضر در جلسه روز گذشته انجمن صنفی صنعت تایر، ‌اعضای هیات‌مدیره به اتفاق آرا رأی به تغییرات مدیریتی در این انجمن دادند. بر همین اساس انتخاب رئیس جدید انجمن صنفی صنعت تایر به جلسه بعدی اعضا موکول شد. تا پیش از این دکتر فکری، مدیرعامل گروه صنعتی بارز ریاست انجمن صنفی صنعت تایر ایران را برعهده داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =