کد خبر: 237299
تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۹
ام وی ام ایکس ۲۲ پرو

ایکس ۲۲ پرو میتواند برای استفاده شهری گزینه ایی مناسب باشد ، کوچولویی خوش قامت و دوستدار محیط زیست ، کم اشتها  اما کاربردی ، قطعا در کنار طراحی و امکانات مناسب میتواند توجه بسیاری را به سمت خود جلب کند

وقتی در مورد یک خودرو در مورد توان ، طراحی و امکانات سخن گفته میشود باید در حد قیمتی و سگمنتی آن خودرو صحبت کرد ، یکی از خودروهای پز طرفدار در بازار ایران ام وی ام ایکس ۲۲ است که در طول ۴ سال گذشته بیش از ۵۰.۰۰۰ دستگاه از آن تولید و به فروش رفته است . ایکس ۲۲ یک مینی کراس زیبا و اقتصادی است که همواره در بازار جایگاه ویژه خود را داشته است ، ایکس ۲۲ نسل قلب از یک قلب تپنده ۱.۵ لیتری برخوردار بود ، حال شرکت سازنده سنت شکنی کرده و به مانند سازندگان بزرگ و مطرح امروزی از یک موتور توربو ۱.۰ لیتری استفاده کرده است . در کنار تغییرات ظاهری در جلو به همراه تغییر کلی داخلی و افزودن آپشن های جدید چون اتوهلد ، ترمز پازک برقی و فرمان برقی و مانیتور ۹ اینچی

اما چرا خودروسازان بزرگ و مطرح به دنبال موتورهای کوچک و کم مصرف میروند ؟

این روزها ا شرکت هایی چون بی ام و ، تویوتا ، رنو ، فولکس واگن ، سیتروئن و.... بسیاری از خودروسازان با تکنولوزی بالا از موتورهای کم حجم استفاده میکنند و به نوعی مد شده و حرکتی جدید در صنعت خودروسازی به وجود آمده ، موتورهای سبک باعث کاهش وزن خودرو و چابکی آن میشوند و همچنین مصرف سوخت پائین می آید و آلایندگی کاهش میابد پس به نوعی با انتخاب این گونه خودروها علی الخصوص در کشورمان که خودروهای برقی وجود ندارد و عملا با ممنوعیت واردات خودروهای هیبریدی نیز وجود ندارد به نوعی به محیط زیست احترام میگذارید و نشان میدهید به عنوان یک شهروند مسئول نقشی سازنده در کاهش آلودگی هوا دارید .

قلب کوچک ایکس ۲۲ پرو ، با توان می تپد

خوب میهمان جدید ما اخیرا توسط رسانه ها و برخی مشتریان مورد تست قرار گرفت و در سطح خود عملکرد رضایت بخشی داشت موتور کوچک آن ۱۰۲ اسب بخار در کنار گشتاوز ۱۵۰ نیوتن در متر ایجاد نمود ، کشش و شتاب آن نیز در سطح یک مینی کراس شهری مناسب بود ، این موتور نیز به مانند سایر برادران بزرگ تر از تکنولوژی AVL استفاده میکند که قطعا تجربه نشان داده موتورهایی بادوام و با بازده مناسب میباشند .

ایکس ۲۲ پرو میتواند برای استفاده شهری گزینه ایی مناسب باشد ، کوچولویی خوش قامت و دوستدار محیط زیست ، کم اشتها اما کاربردی ، قطعا در کنار طراحی و امکانات مناسب میتواند توجه بسیاری را به سمت خود جلب کند . از ایکس ۲۲ پرو باید انتظار یک کراس اوور اقتصادی را به لحاظ توان و حرکت داشته باشید اگر منصفانه و در حد قیمت و سگمنت آن مقایسه کنید شما صاحب یک خودروی امروزی هستید . از اسم ۱ لیتری نترسید دنیا عوض شده و حالا کوچولوهای ۱ لیتری عملکردی بهتر نسبت به موتورهای حجیم قبلی دارند و اینجاست که باید به تکنولوژی ایمان آورد .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =