کد خبر: 237394
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۳
بازار خودرو

رئیس کمیسیون صنایع مجلس و معادن مجلس گفت: وزیر صمت قول داده که ایده‌ای را برای سامان‌دهی بازار خودروهای داخلی به کمیسیون صنایع و معاون مجلس بیاورد.

به گزارش «اخبار خودرو»به نقل از ایسنا،عزت الله اکبری تالارپشتی ا اشاره با افزایش قیمت خودروهای داخلی گفت: وزیر صنعت، معدن و تجارت در جلسات کمیسیون صنایع مجلس قول داده که ایده ای را برای سامان‌دهی بازار خودروهای داخلی به کمیسیون صنایع و معاون مجلس بیاورد.

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس در پاسخ به این پرسش که آیا در این ایده قرعه‌کشی فعلی خودرو ادامه خواهد یافت، گفت: این موضوع جزئی است و بیشتر مربوط به سیاست‌های اجرایی دولت و وزارت خانه است. باید از خودشان در این خصوص بپرسید.

نماینده مردم تهران در مجلس افزود: ما هیچ گاه ناامید نبودیم. با تلاش و برنامه‌ریزی، هر مشکلی حل خواهد شد. امیدوارم دولت برنامه خوبی در خصوص سامان دهی بازار خودروی داخلی داشته باشد و نگرانی مردم در این حوزه را رفع کند.

تالارپشتی در پایان در خصوص زمان ارائه برنامه سامان‌دهی بازار خودرو از سوی وزارت صمت به مجلس گفت: باید طی هفته‌های آتی این برنامه ارائه شود. ما قول این موضوع را گرفته‌ایم.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • راد IR ۰۰:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۱
    0 0
    ۴۳سال هست هروزیری میادوقول میده که درست میکنم.ولی هروقت برنامه دادن بدترهم شد.وزیرقبلی قول دادتاپایان سال ارزون میشه ولی ده برابرگرون شد.نمیدونم کی میخوان بفهمن چیزی به نام خودکفایی وجودنداردوبایدبادنیاتعامل کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =