کد خبر: 237411
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۱
خودروی برقی

هرچند این خودرو هنوز عرضه عمومی و گسترده نداشته اما طبق آخرین پیگیری‌ها نرخ تخمینی برای آن حدود ۶۰۰ میلیون تومان ارزیابی شده است.

به گزارش «اخبار خودرو» به نقل از ایران جیب،پس از دریافت مجوز شماره‌گذاری پلاک اولین خودروی برقی ایرانی برخی منتظر اعلام قیمت رسمی آن هستند. هرچند این خودرو هنوز عرضه عمومی و گسترده نداشته اما طبق آخرین پیگیری‌ها نرخ تخمینی برای آن حدود ۶۰۰ میلیون تومان ارزیابی شده است.

بالاخره اولین خودرو برقی تولید داخل در سطح شهر مشاهده شد.

پس از دریافت مجوز شماره‌گذاری پلاک اولین خودروی برقی ایرانی برخی منتظر اعلام قیمت رسمی آن هستند. هرچند این خودرو هنوز عرضه عمومی و گسترده نداشته اما طبق آخرین پیگیری‌ها نرخ تخمینی برای آن حدود ۶۰۰ میلیون تومان ارزیابی شده است.

آن طور که فعالان بازار خودرو به پیگیری‌های تجارت‌نیوز پاسخ داده‌اند این خودرو هنوز عرضه عمومی نداشته است و احتمالا در عرضه عمومی قیمت آن کمتر از این میزان خواهد بود. با این حال به نظر می‌رسد در پیش‌خرید تعداد محدود این خودرو هم مشتریان این میزان پرداخت نکرده‌اند اما برای خرید و فروش در بازار نرخ پیشنهادی تعدادی از فعالان بازار خودرو رقمی تا حدود ۶۰۰ میلیون تومان است.

این خودرو دارای موتور ۲۰ اسب بخاری است و هر بار که شارژ باتری آن کامل می‌شود می‌تواند تا ۳.۵ ساعت حرکت کند؛ حداکثر سرعتی که این خودرو دارد ۸۰ کیلومتر بر ساعت است.

دیروز هم باشگاه خبرنگاران درباره این خودرو نوشت: این خودروی برقی برای حرکت در تندترین شیب‌های خیابان‌های تهران نیز مشکلی ندارد. نکته جالب توجه در این خودرو این است که طول آن ۲‌.۳۲ متر و برابر با عرض خودروهای معمول است و عرض آن ۱.۱۹ متر و ارتفاع آن ۱.۴۶ متر است که این امکان را به وجود آورده است که در کمترین فضای ممکن آن را پارک کرد.

علاوه بر این درب های آن به سمت بالا باز می‌شود که علاوه بر زیبایی ظاهری، باز کردن در را در حداقل فضا ممکن کرده است. صفحه نمایش ۴.۳ اینچی، ایموبلایز و… از دیگر مشخصات و ویژگی‌های این خودرو است.

یک فعال بازار خودرو که مدعی است اولین خریدار اولین خودرو برقی تولید داخل است در توییتی نوشته که هرچند این خودرو تراز اول دنیا نیست اما برای شروع نمونه خوبی به نظر می‌رسد.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • نادر IR ۱۳:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۲
    2 0
    با سلام با این قیمت قول میدم حتی یه دونه هم فروش نره َ اون هم حداکثر سرعت 80 و فقط سه ونیم ساعت شارژ
  • ناشناس IR ۰۰:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۴
    0 0
    خداوکیلی ۵ تا دونه هم فروش نمیره..۶۰۰ ملیون انصاف هم خوب چیزیه..یه بارکی یک میلیارد کنید تا یه موقع خدای نکرده ضرر نکنید مثله ایرانخودرویا سایپا
  • ebrahim685477 IR ۲۱:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۴
    0 0
    هههه بابا این در حد یه موتور سیکلت ارزش داره . حدوا 40تومن . باورم نمیشه رو چه حسابی 600
  • شادی IR ۲۱:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۴
    0 0
    سلام خیلییییی گرونه و اصلا انقد ارزش خریداری نداره تا ۱۰۰تومان ارزش خرید داره چ خبرررره ۶۰۰تومان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =