کد خبر: 237429
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۲
دورهاتو

در این مقاله خدمات اختصاصی دورهاتو را همچون خرید و فروش خودرو، کارشناسی خودرو و خرید اقساطی خودرو بررسی خواهیم کرد. پس اگر بدنبال خرید خودرو هستید، با ما همراه باشید.

به این تیتر دقت کردید؟ واقعا این مورد امکان پذیر است، آن هم در بازار ایران. بازاری که در آن خطرات بسیار زیادی متوجه خریدار و فروشنده خودرو است. این یک رویا بود که در خرید خودرو کمترین دغدغه را داشته باشیم اما حالا این رویا تعبیر شده است.

سایت دورهاتو یک شعار دارد که در اولین برخورد به خوبی در گوش همه می‌پیچد "۰ تا ۱۰۰ خدمات خودرو با دورهاتو". در این مقاله می‌خواهیم خدمات اختصاصی دورهاتو را همچون خرید و فروش خودرو ، کارشناسی خودرو و خرید اقساطی خودرو کاملا بررسی کنیم. پس اگر خرید خودرویی باب میلتان هنوز به واقعیت تبدیل نشده است، حتما این مقاله را تا انتها بخوانید.

قبل از هر چیز باید بگوییم که این چند خدمت تنها بخش کوچکی از خدمات پرشمار دورهاتو برای خرید و فروش خودرو است و به شما توصیه می‌کنیم حتما سری به سایت دورهاتو بزنید و با کارشناسان این شرکت تماس بگیرید تا بهترین خدمت در خرید خودرو را دریافت نمایید.

خدمات خرید اختصاصی خودرو چیست؟

آخرین باری که برای خرید خودرو اقدام کردید چند روز در سایت‌ها و بازارها و نمایشگاه‌های فروش خودرو، به دنبال ماشین مورد نظر خود می‌گشتید؟ برای کارشناسی خودرو خود با چه کسی مشورت کردید؟ این که دوستان و آشنایانتان که اندکی در کار خودرو وارد هستند را به عنوان کارشناس خودرویی که می‌خواهید بخرید معرفی کنید، بد نیست اما آیا واقعا نظر آنها قابل اعتماد است.

برخی از این جستجوهای بی‌امان برای خرید خودرو، تجربه های بدی در پی داشته است. مثلا گفته‌اند که مبلغی را برای خرید خودرو آماده و پس انداز کرده بودند اما چون چندین هفته به دنبال خودرو مورد نظر خود در بازار بسیار پهناور در حال جستجو بودند قیمت خودرو به یکباره بالا رفت و دیگر نتوانستند خودرو دلخواه خود را بخرند.

اساسا در هر جای دنیا وقتی یک ضعف شایع روی می‌دهد، همگان به فکر چاره می‌افتند و از میانِ همه این چاره جویان، این دست اندرکاران دنیای نو اینترنت هستند که با ایجاد انواع امکانات خرید و فروش خودرو پیش تاز حل مشکل‌اند.

دورهاتو برای شما چه کار می‌کند؟

حال که شما هم با ما هم داستان شده‌اید تا از باز کردن کلاف سردرگم دنیای خرید خودرو رفع ابهام کنیم، بیایید تمرکز خود را روی یکی از شرکت‌های پیشرو در زمینه خدمات خودرو بگذاریم انتخاب ما در این باره شرکت دورهاتو است. البته بسیاری شرکت‌های دیگر در این زمینه هستند که می‌توانند خدمات وسیعی را درباره ارائه کنند اما به جرئت می‌توان گفت که دورهاتو یکی از خلاق‌ترین شرکت‌های ارائه دهنده این خدمات است. اما تفاوت در نوع این خدمات است که دورهاتو را با قیاس با دیگر رقبایش ارائه می‌کند. ولی چطور؟

مشاوران دورهاتو، در اولین فرصت بعد از درخواست خرید خودرو ، به بررسی خودروهای کارشناسی شده ی موجود در سامانه پرداخته و ۱۰ خودرو مطابق با درخواستتان را انتخاب می کند. در مرحله اول، شما باید از بین این ۱۰ خودرو، ۵ خودرو را انتخاب کرده تا این گزینه‌های انتخابی به وسیله کارشناسان دورهاتو مورد بررسی قرار گیرد و در ادامه گزارشات کارشناسی در اختیار شما قرار داده خواهد شد. پس از این کار، شما گزینه مورد نظر را انتخاب و با همراهی مشاوران دورهاتو اقدام به بازدید حضوری خواهید کرد.

با دورهاتو، چشم بسته ماشینتو بخر؟!

در ارائه خدمات متنوع آن هم از صفر تا صد یک موضوع مهم وجود دارد و آن هم این است که چه خودروهایی، وارد چرخه خرید و فروش در دورهاتو می شود؟ این واقعیتی است که خرید خودرو سالم و با کیفیت دست دوم بسیار مهم است. خودرو با کیفیت عملا سود هر دو طرف را فراهم می‌آورد. این جا منظور از دو طرف یکی خریدار خودرو است و دیگری دورهاتو.

پس اول باید خودرو سالم با کیفیت دست دوم را از خودروهایی با تصادفات سنگین یا مشکلات سنگین فنی تشخیص دهیم. در این جا بهترین راه استفاده از سرویس کارشناسی خودرو دورهاتو است با یک تماس، شما قوی‌ترین و متبحرترین کارشناسان خودرو را در اختیار خواهید داشت و این کارشناسان ۲۸۰ عامل مختلف در ماشینی را که قصد خرید آن را دارید، چک کرده و در آخر یک گزارش کامل از آن را در اختیار شما قرار می دهند.

شما حتی اگر قصد فروش خودرو را هم داشته باشید. می‌توانید با کارشناسان دورهاتو تماس بگیرید و بعد از کارشناسی تخصصی خودرو به رفع ایرادات اساسی آن بپردازید این گونه اطمینان حاصل می‌کنید ماشین شما ایراد خاصی ندارد و می‌توان آن را به سرعت در دورهاتو به فروش برسانید.

کارشناسی خودرو درهای اعطای وام را هم به روی شما باز می‌کند. بسیاری از مردم وقتی ماشین دست دوم را به صورت قسطی می‌خرند، بزرگترین مشکلشان از کار افتادن و مشخص شدن ایرادات اساسی ماشین‌هایی است که به آنها فروخته‌اند. بودجه خرید خودرو همیشه محدودیت‌هایی دارد و اگر هزینه تعمیرات سنگین ماشین بعد از خرید آن نیز به هزینه اقساط خرید خودرو اضافه شود دیگر کار از کار گذشته است در نهایت عدم توانایی در پرداخت اقساط را به دنبال خود خواهد داشت.

دورهاتو و نه هیچ شرکت دیگری که به فروش اقساطی خودرو نو یا دستی دوم می‌پردازند، هرگز دوست ندارند که برای پرداخت اقساط شما مشکلی به وجود آید و از آنجا که شما مشتری همیشگی دورهاتو هستند اگر تجربه خرید مناسبی را با این شرکت تجربه کنید، در خرید بعدی هم، دورهاتو را انتخاب خواهید کرد.

پس در اینجا هم نقش محوری کارشناسی خودرو دورهاتو بسیار پررنگ می‌شود. شما گزارش کاملی از ماشین‌هایی که می‌خواهید، به دست می‌آورید و حتی دورهاتو ماشین‌های متنوعی معرفی می‌کند، تا دست شما در انتخاب باز باشد.

با دورهاتو، چشم بسته ماشینتو بخر؟!

خدمات معاوضه خودرو در دورهاتو

خوب تا اینجای کار برای کسانی این مقاله مفید بوده که ماشینی ندارند، می‌خواهند از پیاده به سواره بدل شوند. اما شما اکنون ماشین دارید و می‌خواهید آن را به یک ماشین باکلاس‌تر و بهتری بدل کنید در این حالت نیز از دورهاتو بی‌بهره نیستید.

دورهاتو را می‌توان استاد فراهم کردن وام‌های خودرویی دانست. کارشناسی‌های دقیق و سیستم بسیار معتبر دورهاتو سبب می‌شود مراحل اخذ وام از بانک‌های عامل بسیار کوتاه تر شود. همین طور کسانی که در دورهاتو به برای وام خودرو اقدام می‌کنند تا سقف صد میلیون تومان نیاز به ضامن ندارند.

با این دسته از وام‌ها دیگر حتی نیاز به پس انداز هم برای خرید خودرو ندارید. تنها کافی است ماشین خود را در دورهاتو به فروش برسانید و یا برای فروش آن به صورت ویژه در دورهاتو اقدام کنید ماشین حال حاضر را در کوتاه ترین مدت می‌فروشید و سپس با وامی که هر چه سریع‌تر دریافت می‌کنید می‌توانید ماشینی مدل بالاتر را به راحتی بخرید.

این چند خدمت که در این مقاله به آن اشاره شد تنها بخشی از خدمات خودرو دورهاتو بود و برای این که از صفر تا صد این خدمات را بشناسید حتما به www.dorhato.com سر بزنید و یا با شماره 02141956 تماس حاصل نمایید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =