تعمیق خودکفایی

گروه صنعتی ایران خودرو به همراه ۱۰۰ سازنده و تامین کننده زنجیره تولید خود، در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات،‌ لوازم و مجموعه‌های خودرو حضور می‌یابد.

به گزارش «اخبار خودرو»،در این نمایشگاه که از ۱۶ تا ۱۹ آبان ماه در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار خواهد شد، شرکت طراحی مهندسی و تامین قطعات ایران خودرو (ساپکو)، در فضایی به مساحت پنج هزار متر مربع به همراه ۱۰۰ سازنده زنجیره تامین ایران خودرو برای نمایش توانمندی ها و همچنین اعلام نیازمندی ها برای تعمیق خودکفایی حضور خواهد یافت.
معرفی توانمندی‌ها و نیازمندی‌های صنعت قطعه‌سازی به همراه ارایه تازه‌ترین فناوری‌ها و امکانات محصول تارا از جمله برنامه های ساپکو در نمایشگاه قطعات است.
همچنین توانمندی‌های صنعت قطعه سازی در زمینه تولید و تامین قطعات سایر محصولات گروه صنعتی ایران خودرو با مشارکت تعداد زیادی سازنده، در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.
شرکت ساپکو با رویکرد تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها، با مشارکت و همراهی زنجیره تامین گروه صنعتی ایران خودرو، به‌منظور گسترش همکاری با فعالان عرصه صنعت خودرو و قطعه‌سازی و فراهم‌سازی زمینه بهره‌مندی از ظرفیت‌های جدید در زمینه تامین قطعات و مجموعه‌های خودرو، تعامل شفاف با ذینفعان و معرفی توانمندی‌های این صنعت در این نمایشگاه حضور خواهد یافت.
ساپکو با ۱۰۰ سازنده شبکه تامین ایران خودرو، در سالن خلیج فارس و سالن‌های۴۰ و ۴۱ با رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی، در این نماشگاه حاضر خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =