از کجا متوجه بشویم که آقای امداد و یا هر امداد خودرویی در تهران یک امداد خودروی مجاز هست؟ چراکه صرفا گفتن امداد خودروی مجاز، نمی‌تونه این مجموعه رو مجاز کنه؟

شکایت های زیادی درباره مشکلاتی که امداد خودروهای جاده غیر مجاز برای راننده ها ایجاد کرده اند در اتحاده امداد خودرو وجود دارد. این امدادگرهای غیر مجاز روش های مختلف مثل توانی با مکانیک ، خراب کردن ماشین و ... برای دریافت هزینه زیاد از شما طلب می کنند. این افراد زیر نظر هیچ شرکت امداد خودرو کار نمی کنند و پیگیری کار را سخت می کند. در این مقاله روش شناختن امداد خودرو مجاز که زیر نظر سازمان امداد خودرو هستید و خدماتی که ارائه می دهند را برسی می کنیم.

تشخیص امداد خودرو مجاز

اما از کجا متوجه بشویم که آقای امداد و یا هر امداد خودرویی در تهران یک امداد خودروی مجاز هست؟ چراکه صرفا گفتن امداد خودروی مجاز، نمی‌تونه این مجموعه رو مجاز کنه؟

نشانه های یک امداد خودرو و امدادگر مجاز شامل موارد زیر است:

امدادگر مجهز به لباس کار با نام و آرم شرکت و مناسب با فصول سال با سردوشی تخصصی، جلیقه مجهز به نوار شبرنگ و روز رنگ مطابق با استاندارد (EN471)، کارت شناسایی امدادگری- خودروئی با کد شناسایی است.

چرا باید از شرکت امداد خودرو دارای مجوز رسمی استفاده کنیم

امدادگر باید حتما دارای کارت امداد گری باشد.

در صورت حمل خودرو به تعمیرگاه برای رفع عیب توسط یدک کش، باید حتما از تعمیرکار برگه پذیرش را دریافت کنید. تمامی خدمات امداد خودرویی در صورت مراجعه به تعمیرگاه بر روی خودرو باید توسط شخص تعمیرکار و در پشت فاکتور شما ضمانت شود.

امدادگر پس از رسیدن به محل توقف خودرو باید ابتدا اطلاعات و مشخصات فردی شما را دریافت و سپس کارت شناسایی معتبر مانند اصل گواهینامه و کارت ملی یا کارت شناسایی خودرو با نوع خودرو و پلاک خودرو مطابقت دهید.

خودروهای هر شرکت امداد خودرو مجاز باید دارای دور نویسی، برچسب کد امدادگر، شماره تماس و چراغ گردان باشند.

چرا باید از شرکت امداد خودرو دارای مجوز رسمی استفاده کنیم

چطور شرکت امداد خودرو مجاز را پیدا کنیم

شما می توانید در سایت اتحادیه تعمیرکاران لیست شرکت های امداد خودرو که مجوز رسمی را گرفته اند مشاهده کنید. با تماس با 118 لیست شرکت های امداد خودرو را پیدا کنید.

همچنن می توانید از جستجو در گوگل شرکت های که خدمات امداد خودرو ارائه می دهند را پیدا کنید این شرکت ها حتما باید اینماد و مجوز کسب کار مجازی و مجوز از اتحاده امداد خودرو را در سایت خود داشته باشند.

چرا باید از شرکت امداد خودرو دارای مجوز رسمی استفاده کنیم

مسئولیت شرکت های امداد خودروی چیست

شرکت های امداد خودرو باید ویژگی های زیر را داشته باشند. شرکت امداد خودرو آقای امداد تمامی تلاش خود را کرده است تا این ویژگی های را کامل رعایت کنید. این ویژگی ها عبارت‌اند از:

1- ضمانت عملکرد

ضمانت عملکرد امدادگر یکی از اصلی ترین وظیفه یک شرکت امدادی است. گاهی اوقات ممکنه که خودرو ما به علت نقص فنی حرکت نمی کند، جوش بیاورد و ... زمانی که خودرو آسیب دیده حرکت کردن و استفاده از آن می‌تونه خطر ساز باشد. در صورت بروز اشتباه از سمت امدادگر شرکت تمامی خسارت را پرداخت می کند.

2- ارتباط ساده و آسان

آقای امداد روش های مختلف درخواست امداد خودرو شامل تلفن گویا، چت آنلاین، اپلیکیشن و درخواست از طریق وب سایت و ... را برای ارسال درخواست آسان برای شما آماده کرده ایم.

3- هزینه‌های شفاف و منصفانه

یکی از مشکلات حوزه امداد خودرو با توجه به وسعت و پراکندگی مناطق، اخذ هزینه‌ی عادلانه و متناسب با خدمات ارائه شده است، به طوری که به سختی می‌توان از دست سودجویان در امان بود. با این حال، امداد خودرو آقای امداد با تعهد و تبعیت از نرخ‌نامه‌ی اتحادیه، این اطمینان خاطر را به شما می‌دهد که هزینه ‌های دریافتی کاملا منصفانه هستند و مبلغی بیشتر از آنچه که باید نخواهید پرداخت.

4- امدادرسانی سریع

تمامی مناطق مختلف تهران مثل مناطق غرب، شرق، جنوب و شمال تهران و کرج، با استفاده از GPS امدادگر ها تحت پوشش آقای امداد قرار دارند و تیم‌های امدادی در این بخش‌ها به صورت سیار حضور دارند. در زمان ثبت درخواست متقاضی، امدادگر به سرعت در محل حاضر می شوند.

5- ارائه خدمات باکیفیت

استفاده از تجهیزات باکیفیت و اصل باعث شده تا متقاضیان از خدمات شرکت آقای امداد رضایت زیادی داشته باشند. در کنار آن امدادرسانان ماهر و کارآزموده این مجموعه با تخصص کافی خدمات تعمیر، کفی، یدک کش، دکل، پنچرگیری، تعمیر سیستم برق خودرو خودروبر در تهران و کرج و ... را انجام می‌دهند.

6- امدادرسانی ۲۴ ساعته

امداد خودرو آقای امداد در طول ۷ روز هفته و به صورت ۲۴ ساعته، مشغول به خدمت‌رسانی به متقاضیان در مناطق مختلف تهران و کرج است. با سرویس درخواست آنلاین به سرعت در کنار شما حاضر می‌شود.

فرآیند استخدام در شرکت امداد خودرو

شرکت امداد خودرو در اولین مرحله مجوز خدمات فعالیت در حوزه امداد خودرو را کسب کنند که مسئولیت کامل خدمات بر عهده این شرکت ها هست و تمام فعالیت ها را باید این شرکت ها ضمانت و پاسخگوی هر گونه مشکلی است.

شرکت های امداد خودرو با برسی سابقه و عملکرد امدادگر این فرد را استخدام می کنند و تمامی مدارک و ضمانت های لازم را از فرد دریافت می کنند تا پاسخگوی تمام فعالیت های خود باشند. همچنین شرکت نیز به صورت مستقیم پاسخگوی خدمات امدادگر است و عملکرد آن را باید پاسخگو باشند و ضمانت کنند.

مشکلات استفاده از امداد خودرو بین راهی

امروزه خیلی از امداد خودروهای غیر مجاز خود را در قالب یک اندازه خودروی معتبر و دارای نشان رسمی از اتحادیه امداد خودرو معرفی می‌کنن و افراد رو با مشکلات زیادی روبرو می‌کنند. امداد خودرو های مجاز خدمت دهی مناسبی ندارند و پاسخ مناسبی رو هم به افراد نمی‌دهند. ممکن است روزها و حتی ماه ها ماشین شما در تعمیرگاه وابسته بماند و شما نتونید آن را خارج کنید و حتی مجبور باشید هزینه‌های زیادی را پرداخت کنید؛ در کنار تعویض قطعات اصل با فیک که خیلی اتفاق می افتد. استفاده از امداد خودرو غیرمجاز و بین راهی به معنای هدر رفتن مال و هزینه شماست. بهترین راهکار استفاده از شرکت های امداد خودرو است.

خدمات امداد خودرو آقای امداد

امداد خودرو تهران و کرج آقای امداد با کادری مجرب و باتجربه، آماده ارائه خدمات امدادی به انواع خودرو به صورت شبانه روزی و در کوتاه ترین زمان ممکن است. خدمات ما در دو دسته‌بندی کلی می‌توانیم جا بدهیم.

خدمات تعمیر در محل که توسط افراد آموزش دیده و کارآزموده و بر روی خودروهای مختلفی مثل کیا، هیوندا، نیسان، ام وی ام، جک، لیفان، زانتیا، پژو، پراید و... انجام میشود.

خدمات یدک‌کشی خودرو که توسط انواع یدک‌کش، خودروبر، جرثقیل، کفی، دکل و... با کیفیت و ایمنی بالا خودروی شما را حمل می‌کنند.

تعمیر در محل

تیم امداد خودرو آقای امداد، خدماتی متنوع مثل عیب یابی و رفع عیب در محل، تعویض روغن، مکانیک سیار رو با توجه به نوع خودرو و مشکل اون در اختیار شما قرار می‌دهد. از این‌ خدمات میشه به موارد زیر اشاره کرد:

امداد باتری سیار

زمانی که باتری ماشین شما از کار افتاده، کافیه به این سایت مراجعه کنید یا فقط با یک تماس ما رو مطلع کنید. امدادرسانان ما به سرعت در محل حاضر می‌شن و عملیات امداد باتری، باتری به باتری و یا تعویض باتری رو با کیفیتی بالا در اختیار شما قرار می‌دهند.

مکانیک سیار تهران

تیم مکانیک سیار تهران آقای امداد می‌تواند مشکلات فنی خودرو رو در یک چشم بهم زدن با خدمات جامع رفع کند.

یدک‌کش خودرو

یدک‌کش آقای امداد با انواع مختلف یدک‌کش مثل جرثقیل، خودروبر و دکل می‌تونه در هر محله‌ای آماده شده و خدمات یدک‌کشی را به صورت مطمئن در اختیار شما قرار دهد. خدمات حمل خودرو و یدک کش آقای امداد در مناطع مختلف تهران و کرج است. ما نظارت کامل از لحظه یدک‌کش کردن خودرو تا بردن آن به موقیت شما را رسد و ذخیره می کنیم.

جرثقیل

در صورتی که نیاز به جرثقیل تهران و کرج دارید، مهم نیست که چه ساعتی و یا در چه روزی از هفته هستید، با آقای امداد تماس بگیرید. جرثقیل آقای امداد به تمامی نکات ایمنی در هنگام یدک کش کردن خودروها و انتقال آن‌ها پایبند است.

پیشنهاد می کنیم حتما برای امداد خودرو از یک شرکت امداد خودرو درخواست بدهید. در انتخاب امدادگر تان دقت کنید از شرکت معتبر امداد خودرو استفاده کنید تا در صورت بروز مشکل با یک شرکت معتبر روبه رو باشید. شماره امداد خودروی آقای امداد 02148287 را ذخیره کنید تا هر گونه سوال یا مشکلی داشتید با ما تماس بگیرید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =