کد خبر: 237488
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۶
خلافی خودرو

در روش های مختلفی که درباره استعلام خلافی خودرو عنوان شده، یکی از ساده ترین روش ها استعلام خلافی با استفاده از پیامک است.

به گزارش «اخبار خودرو»،در روش های مختلفی که درباره استعلام خلافی خودرو عنوان شده است یکی از ساده ترین روش ها استعلام خلافی با استفاده از پیامک است.

شاید شما هم تا به حال از این روش برای استعلام خلافی خودرو خود استفاده کرده اید. در این مقاله ضمن بررسی روش پیامکی، سایر روش های ساده برای استعلام خلافی را به صورت خلاصه بررسی می کنیم.

برای استفاده از روش پیامکی نیاز به کد VIN دارید که در کارت خودرو نوشته شده است. پس از نوشتن این کد در پیامی جدید آن را به سرشماره 1101202020 ارسال کنید. در پاسخ به این پیامک از شما درخواست کد تایید می شود.

استعلام خلافی خودرو بصورت پیامکی

هزینه پیامک استعلام خلافی 350 تومان است که با ارسال کد تایید این هزینه از شارژ شما کسر و یا بر روی قبض ماهیانه خط تلفن همراه شما منظور می شود. در پیامک خلافی خودرو تعداد تخلفات و مبلغ آن برای شما اس ام اس می شود. اگر می خواهید شناسه قبض و شناسه پرداخت را نیز دریافت کنید پس از وارد کردن VIN باید یک * نیز در انتها وارد کنید.

در گذشته شماره های دیگری نیز برای استعلام خلافی خودرو مانند شماره پیامک ۱۱۰۰۰۵۱۵۱، ۳۰۰۰۵۱۵۱ وجود داشت که در حال حاضر هیچکدام فعال نیستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =