صبا باتری

شرکت آرتاباتری اردبیل با به‌کارگیری دانش فنی متخصصین و نخبگان کشوری و مشاورین و همچنین کارکنان مجرب و مدیران کنترل کیفی برای تولید و ساخت تجهیزات و قطعات تولیدی همواره از پیشگامان بوده و درراستای مشتری‌مداری و فراهم آمدن رضایت مصرف‌کننده، تلاش جدی کرده است.

به گزارش «اخبار خودرو»،شرکت آرتاباتری در سال 1397 با هدف تولید انواع باتری استارتی خودرو در استان اردبیل تاسیس شد و پس ازنصب و راه‌اندازی ماشین‌آلات و تجهیزات تولید باتری که با به‌کارگیری نیروهای متخصص داخلی صورت گرفته، برای نخستین‌بار و به‌عنوان بنیان‌گذار تولید باتری خودرو در استان اردبیل موفق به‌اخذ پروانه بهره‌برداری از وزارت صنعت، معدن و تجارت و همچنین پروانه استاندارد در استان اردبیل شد. این شرکت درحال حاضر باتری‌های متنوعی را روی خط‌تولید خود دارد. باتری‌های 35L1، 40L1، 50 آمپر L1، 55 آمپر L2، 60 آمپر L2، 60 آمپر B26، 66 آمپر L3،74 آمپر L3، 90 آمپر L5، 90 آمپر B31 و باتری‌های موتورسیکلت هفت‌آمپر و 9 آمپر که جدیدا وارد خط‌تولید شده و برای کامیونت هم 150 آمپر و 200 آمپر درخط‌تولید این شرکت تولید می‌شوند.
عوض سلمان‌زاده، مدیر کارخانه شرکت آرتاباتری درخصوص فعالیت این شرکت به‌روزنامه «دنیای‌خودرو» می‌گوید: «شرکت آرتاباتری اردبیل با به‌کارگیری دانش فنی متخصصین و نخبگان کشوری و مشاورین و همچنین کارکنان مجرب و مدیران کنترل کیفی برای تولید و ساخت تجهیزات و قطعات تولیدی همواره از پیشگامان بوده و درراستای مشتری‌مداری و فراهم آمدن رضایت مصرف‌کننده، تلاش جدی کرده است.
وی با بیان این‌که شرکت تولیدی آرتاباتری اردبیل از زمان تاسیس با اهداف بزرگ تولید و راه‌اندازی خطوط تولید مختلف درسراسر منطقه مسیر توسعه و پیشرفت را با گام‌های کوچک اما استوار پیموده اظهار کرد: «همچنان به‌مسیر خود در راستای توسعه تولیداتمان و همچنین تولیدی با کیفیت درحال تلاش هستیم.»
وی افزود: «همچنین شرکت درراستای افزایش تولید و کسب سهم مناسب بازار و ایجاد اشتغال و عدم‌وابستگی به‌واردات و استفاده از توان داخلی و نیروهای جوان سهم چشمگیری در رشد و آبادانی کشور ‌دارد.»
عوض سلمان‌زاده، مدیر کارخانه شرکت آرتاباتری درخصوص این‌که آیا شرکت صادرات دارد یا خیر؟ اظهار کرد: «وضعیت صادرات بستگی به‌تیراژ تولید دارد. اما بسته به‌سفارش حدود ۵ هزار دستگاه باتری صادرات داریم و با صادرات انواع محصولات تولیدی خود به‌کشورهای همجوار به‌تقاضای کشورهای همسایه هم پاسخ خواهیم داد. هدف ما از این بخش ارزآوری برای کشور و اشتغال پایدار بوده است.»
وی همچنین از اعلام آمادگی این شرکت برای ایجاد خطوط تولید دراستان‌های دیگر خبر داد و تاکید کرد:‌ «شرکت مجتمع تولیدی صنعتی آرتاباتری اردبیل با تخصص و تجربیاتی که دارد با افراد و شرکت‌هایی که در راستای رشد تولیدات کشوری و استانی گام بردارند حاضر به‌همکاری است و ایجاد واحدهای تولیدی کوچک یا بزرگ شرکت آرتاباتری درسایر استان‌های کشور برخوردار از خطوط تولید باتری در سایزهای مختلف و درمقیاس مختلف از جمله خدماتی است که می‌توانیم ارائه کنیم.»
سلمان‌زاده همچنین گفت: «این اهداف سبب توسعه تولیدات و اشتغال درسایر نقاط کشور نیز شده و باعث رقابت سالم در تولید و صادرات محصول در راستای رفع نیازهای منطقه‌ای خواهد شد. این مورد به‌نوبه خود سبب توسعه تولیدات کشور و اشتغال‌زایی خواهد شد.»

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =