«لیکومولی»؛ مدیر منطقه آسیا و اقیانوسیه را تعویض کرد

شعبه آسیا و اقیانوسیه لیکومولی یا «LMAP» که مسئولیت عملکردهای این برند در منطقه یادشده و همچنین دفاتر کشورهای زیرمجموعه‌اش را برعهده دارد، تغییر کرد.

به گزارش «اخبار خودرو»،شعبه آسیا و اقیانوسیه لیکومولی یا «LMAP» که مسئولیت عملکردهای این برند در منطقه یادشده و همچنین دفاتر کشورهای زیرمجموعه‌اش را برعهده دارد، تغییر کرد. با انتشار این خبر برندان آنگ، بر صندلی مدیریت اجرایی و عملیاتی این مرکز خواهد نشست.
آنگ؛ جانشین لارس وبر که به‌عنوان رئیس جدید هیات‌مدیره در منطقه LMAP منصوب شده است، می‌شود. وبر بیش از یک دهه در رأس LMAP بود، ابتدا به‌عنوان مدیر توسعه کسب‌وکار و درنهایت در مقام مدیراجرایی این منطقه فعالیت کرد. وبر در مدت زمان فعالیتش به‌عنوان مدیرعامل، با موفقیت شرکت لیکومولی را گسترش و حضورش در این منطقه را به شکل امروزی توسعه داد و آن را ساختارمند کرد. وی تغییرات اساسی در ساختار عملیاتی و تجاری کسب و کار لیکومولی ایجاد و مراحل انجام توسعه را نیز محلی‌سازی کرد.
حال وبر در جایگاه رئیس هیات‌مدیره به‌ ارائه راهنمایی و مشاوره مستمر خود را به LMAP و تیم مدیریت آن ادامه خواهد داد. در مورد آنگ هم باید گفت او در سال 2009 با مدرک کارشناسی در رشته رسانه و ارتباطات از دانشگاه ملبورن فارغ‌التحصیل شد و در نوامبر 2009 به عنوان مدیر حسابداری پیرلی فعالیت خود را در صنعت خودرو آغاز کرد. سپس در ژوئن 2011 به‌عنوان مدیرفروش سنگاپور به شرکت DHL پیوست.
در مارس 2014، آنگ به‌عنوان مدیر فروش منطقه‌ای به گروه پیاجیو «وسپا» پیوست و درنهایت در فوریه 2015، آنگ به‌عنوان مدیرکل به لیکومولی سنگاپور رفت. در فوریه 2018 نیز به عنوان مدیر عملیات‌های لیکومولی در منطقه LMAP انتخاب شد.
انتصاب آنگ به‌عنوان مدیرعامل و مدیر اجرایی از ابتدای ژانویه 2022 لازم‌الاجراست. به غیر مدیریت اجرایی دو تغییر در انتصاب دیگر نیز برای شعبه آسیا و اقیانوسیه لیکومولی از ژانویه 2022 درنظر گرفته شده است.
فیلیس اونگ، علاوه بر نقش فعلی خود به‌عنوان مدیر بازاریابی لیکومولی سنگاپور، به‌عنوان مدیر بازاریابی منطقه‌ای LMAP نیز منصوب شده است. دانیل لیم نیز به عنوان رئیس پروژه‌ها و عملیات‌های «پس از اتمام فعالیت آنگ در این جایگاه» در LMAP فعالیت خواهد کرد. هدف از این انتصاب‌های جدید، بهبود مشارکت‌ها و همکاری‌های بین‌کشوری در تمام زمینه‌های تجاری این شرکت روانکارساز اعلام شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =