باتری ماشین

افزایش بهای باتری های  فرسوده دربازار،‌قیمت محصولات «سپاهان باتری» را 4.5درصد بالا برد.

به گزارش «اخبار خودرو»،افزایش بهای باتری های فرسوده دربازار،‌قیمت محصولات «سپاهان باتری» را 4.5درصد بالا برد. به گزارش روزنامه «دنیای‌ خودرو» این شرکت بزرگ باتری‌سازی با دارا بودن سهم قابل توجهی از بازار،‌قیمت هر آمپر از محصولات خود را تا 840تومان افزایش داده است.
افزایش قیمتی که اگرچه می توان بخشی از آن را به بالا رفتن قیمت ارز طی ماه‌های اخیر ربط داد اما دلیل اصلی آن گران‌شدن باتری فرسوده مطرح شده است.براین اساس از روز گذشته قیمت باتری اوربیتال قرمز از هر آمپر ۱۹هزار و ۵۰ تومان به ۱۹ هزار و 8۹۰ تومان رسیده است.
این افزایش بها همچنین قیمت اوربیتال نقره‌ای را از ۱۹ هزار و ۳۲0 تومان به ۲۰ هزار و ۱۶۰ تومان، باتری سوزوکی را از ۱۹ هزار و 960 تومان به 20 هزار و 800 تومان و باتری پریمیوم را از 20 هزار و 600 تومان به 21 هزار و 450 تومان رسانده است.
همچنین قیمت باتری اوربیتال EFB از 22 هزار و 520 تومان درهر آمپر به 23 هزار و 360 تومان رسیده است.
البته این قیمت‌ها مربوط به‌باتری‌هایی با آمپر ۵۵، ۶۶ و ۷۴ است و قیمت باتری‌هایی با آمپر ۷۰ و ۶۰ بلند و همچنین ۵۰ کوچک به‌مراتب از باتری‌های مورد اشاره گران‌تر شده است. در این باتری‌ها قیمت هر آمپر بیش از یک هزار و ۱۰۰ تومان افزایش یافته است. بنا به‌صحبت فعالان بازار باتری قیمت باتری فرسوده نیز از هشت‌هزار و ۵۰۰ تومان در هر آمپر به‌هشت‌هزار و ۸۰۰ تومان افزایش یافته است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =