رونال R66

قرار است رینگ‌های رونال R66 در رنگ‌بندی جدید عرضه شوند؛ جت‌بلک با همراهی آبی درخشان متالیک. RONAL R66 کلاسیک با ظرافت و طراحی نامتقارن بسیار قابل‌توجه است.

به گزارش «اخبار خودرو»،قرار است رینگ‌های رونال R66 در رنگ‌بندی جدید عرضه شوند؛ جت‌بلک با همراهی آبی درخشان متالیک. RONAL R66 کلاسیک با ظرافت و طراحی نامتقارن بسیار قابل‌توجه است. طراحی خاص این محصول پنج‌پره‌ باعث می‌شود هر خودرویی عجیب و مدرن به‌نظر برسد. تا پیش از این، این رینگ با روکش سطحی نوآورانه Orbit با برش الماس خاکستری مات و همچنین ظاهر مات در دسترس بود. نوع جدید رنگ‌آمیزی جت‌بلک با همراهی پوشش آبی‌رنگ ویژه با جلوه‌ای براق، قسمت‌های مختلف طراحی را برجسته می‌کند. ابتدا چرخ‌ها برش الماسی داده می‌شوند و در مرحله بعد از لعاب درخشان فلزی روی آن استفاده می‌شود.
فرآیند رنگ‌آمیزی جدید طیف گسترده‌ای از امکانات طراحی جدید را بدون به خطر انداختن عملکرد این رینگ در محیط زمستانی امکان‌پذیر می‌کند. محصول جدید رونال R66 با رنگ‌آمیزی مشکی-آبی جدید با ابعاد 8.5×20 اینچی و با اتصال 5حفره‌ای ارائه می‌شود، همین موضوع سبب می‌شود در ب‌ام‌و iX3، مرسدس‌بنز EQA، آئودی ای-ترون، فولکس‌واگن ID.3، ID.4، اشکودا انیاک، اوکتاویا و همچنین سئات لئون جدید قابل نصب باشد. البته اواسط ماه مارس این رینگ در سایز 8.0×19 اینچ نیز در دسترس خواهد بود. رونال آلمان تضمین کرده است رینگ‌های آنها در اروپا کاملا تست شده‌اند و باکیفیت هستند و تحت‌نظر شرکت‌های خودروساز «OEM» تولید می‌شوند. گروه رونال یک شرکت خوشه‌ای سوئیسی است که در سال ۱۹۶۹ تاسیس شد. اما اصالت آن به آلمان برمی‌گردد. این شرکت بیش‌از 8000 پرسنل دارد و رینگ‌های ریخته‌گری و آهنگری آن در هر دو بخش OEM و بازار وسایل نقلیه تجاری عرضه می‌شود. رونال دارای سیزده کارخانه تولید رینگ، دو کارخانه برای تولید ابزار، یک مرکز تدارکات و دارای مراکز فروش خود در یازده کشور است. این شرکت سالانه حدود 21 میلیون رینگ برای صنعت خودرو و برندهای خود ازجمله Ronal، Speedline Corse و Speedline Truck تولید می‌کند. تولید ابزارآلات رونال نیز در سایت‌های Cantanhede در پرتغال و Härkingen در سوئیس انجام می‌شود. هارکینگن محل دفتر مرکزی و همچنین مرکز تحقیق و توسعه رونال است. این شرکت در سال 1969 توسط کارل ویرث در آلمان تاسیس شد. این کارآفرین و راننده فرمولV نیاز به تولید رینگ‌های آلومینیومی خاص را حس کرد. بنابراین ویرث به یکی از پیشگامان رینگ‌های آلیاژی سبک در بازار جهانی تبدیل و اولین کارخانه آنها در سال 1978 در فرانسه افتتاح شد. در سال 2007 آنها شرکت ایتالیایی Speedline را خریداری کردند که بخش خودروهای تجاری از جمله کامیون، تریلر و اتوبوس رونال را پوشش داد. این اقدام به گروه رونال کمک کرد در بخش‌های مسابقه‌ای، فرمول‌وان و همچنین فناوری شکل‌دهی و تقسیم وزن جریان‌دهی‌شده را توسعه دهد. به کمک رینگ‌های این شرکت تا امروز ۸۳ عنوان قهرمانی زیرنظر فدراسیون بین‌المللی اتومبیلرانی کسب شده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =