کد خبر: 239289
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۳
image-20220216150503-1.jpeg

در پایان سال ۲۰۲۱، تیگو ۷ پرو در مراسم اهدای جوایز خودروی سال ۲۰۲۱ قطر، به عنوان پرفروش ترین شاسی بلند سال قطر انتخاب شد

به گزارش «اخبار خودرو» ، ( QATAR CAR OF THE YEAR) یک رقابت سالانه است که توسط پلت فرم خودرویی Maqina و با همکاری رسانه های مختلف برگزار می گردد. علاوه بر آن، Maqina یک مرجع معتبر در قطر است که به طور تخصصی به بررسی بازار خودرو در منطقه خاور میانه می پردازد.

از دیگر خودروهایی که موفق به دریافت جایزه بهترین SUV شده اند، می توان به لندروور دیفندر و جگوار F-Pace SVR اشاره کرد.

تیگو ۷ پرو پر فروش ترین شاسی بلند سال قطر شد

از زمان عرضه تیگو ۷ پرو در بازار قطر در ماه آوریل، این خودرو با اتکا بر ظاهر جذاب و تکنولوژی پیشرفته خود، توانسته نظر مثبت بسیاری از خریداران را جلب کند. به گونه ای که رشد فروش ماهیانه آن، به طور مداوم حفظ شده است.

تیگو ۷ پرو در ماه اکتبر، رتبه نخست فروش را در سگمنت خود به دست آورد. افزون بر قدرت موتور عالی، چری تلاش کرده که یک فضای ارتباطی باز، خوب و صمیمانه را برای مالکان این خودرو به وجود آورد. به این ترتیب، رابطه میان کاربران و برند سازنده هم قوی تر شده است.

کمپانی چری در قطر برای هر یک از محصولات اصلی خودش همچون تیگو ۸ پرو و تیگو ۷ پرو، یک باشگاه مشتریان اختصاصی ایجاد کرده که برنامه هایی متنوع برای مالکان برگزار می کنند.

با این وجود، تعداد زیادی از مالکان خودروهای چری می توانند شخصا ماهیت این برند را در زندگی خود تجربه کنند. با توجه به رقابت شدید در بازار، سهم چری از بازار به طور پیوسته تا ۳.۵ درصد افزایش یافته است. به گونه ای که در بازار قطر، رتبه نهم را در بین برندهای خودروسازی در اختیار دارد.

تیگو ۷ پرو به عنوان یکی از اعضای خانواده خودروهای پرو، با طراحی مطابق با مد روز، تکنولوژی های پیکر بندی شده و تجربه ای ناب از رانندگی لذت بخش و ایمن به میدان آمده است.

علاوه بر آن، تیگو ۷ پرو از زبان طراحی جدید خانواده پرو پیروی می کند که با جلو پنجره کهکشانی طرح الماس و چراغ های LED ماتریسی، متمایز می شود. پیکر بندی تکنولوژی های تیگو ۷ پرو بسیار پیشرفته تر از هم کلاسانش است.

مواردی از قبیل صفحه نمایش ۱۰.۲۵ اینچی، دوربین ۳۶۰ درجه HD پانورامیک، شارژر بدون سیم برای تلفن همراه و درب صندوق عقب برقی. از نظر ایمنی هم، تیگو ۷ پرو یک پیشرو در کلاس خودش است. تیگو ۷ پرو با سیستم کنترل کیفیت هوای کابین، ساختار بدنه با استحکام بالا، ۶ کیسه هوا و ESP بوش، حرف های زیادی برای گفتن دارد.

چری کماکان در آینده به توسعه خانواده خودروهای پرو ادامه می دهد و به زودی مدل های جدیدی از این خانواده را در بازار قطر و دیگر کشورهای خاور میانه، عرضه می کند تا تجربه رانندگی با کیفیت برای طیف وسیع تری از مشتریان، فراهم گردد.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • احمد GB ۰۲:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۸
    2 0
    این همه گفتی قیمت رو هم میزاشتی
  • ناشناس IR ۱۹:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۱
    0 1
    قیمت به پول ایران 150 میلیون تومن

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =