کد خبر: 239352
تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۵
هایما S5 توربو

هایما S5 توربوشارژ اتوماتیک در بازار و کارخانه بیش از ۲۰۰ میلیون‌تومان اختلاف قیمت دارد؛ محصولی که در طرح پیش‌فروش ایران‌خودرو قرار است با قیمت ۵۹۵ میلیون‌تومان عرضه شود، اما همین حالا در بازار آزاد نزدیک به ۸۰۰ میلیون‌تومان خریدوفروش می‌شود.

به گزارش «اخبار خودرو»، هایما S5 توربوشارژ اتوماتیک در بازار و کارخانه بیش از ۲۰۰ میلیون‌تومان اختلاف قیمت دارد؛ محصولی که در طرح پیش‌فروش ایران‌خودرو قرار است با قیمت ۵۹۵ میلیون‌تومان عرضه شود، اما همین حالا در بازار آزاد نزدیک به ۸۰۰ میلیون‌تومان خریدوفروش می‌شود. هایما S7 توربوشارژ اتوماتیک دیگر محصولی است که این هفته توسط ایران‌خودرو پیش‌فروش می‌شود و اختلاف قیمت این خودرو را باید ۱۵۰ میلیون‌تومان درنظر بگیریم. هایما S7 توربوشارژ اتوماتیک در بازار آزاد و کارخانه به‌ترتیب ۸۳۰ و ۶۸۰ میلیون‌تومان قیمت دارد و سی‌ودومین طرح فروش سه‌ماهه ایران‌خودرو هفته گذشته عملیاتی شد. هایما S7 پلاس توربوشارژ اتوماتیک در کارخانه ۶۸۰ میلیون‌تومان است و هایما S5 توربوشارژ اتوماتیک ۵۹۵ میلیون‌تومان فروخته می‌شود. ارقامی که ایران‌خودرو بهمن امسال برای طرح پیش‌فروش خود درنظر گرفته است و با مقایسه آن‌ها نسبت به‌ماه قبل متوجه افزایش قیمت پنج میلیون‌تومانی هایما S7 پلاس توربوشارژ اتوماتیک می‌شویم. با این حال رقم ۵۹۵ میلیون‌تومانی هایما S5 توربوشارژ اتوماتیک تفاوتی با دی‌ماه ندارد. طرح پیش‌فروش این هفته ایران‌خودرو از روز سه‌شنبه بیست‌وششم بهمن آغاز شده و موعد تحویل محصول سه‌ماه آینده خواهد بود. قیمت هایما S5 توربوشارژ اتوماتیک در بازار آزاد حدود ۸۰۰ میلیون‌تومان است و در سایت دیوار مالک هایما S5 توربوشارژ اتوماتیک خودرو خود را با قیمت ۸۰۰ میلیون‌تومان آگهی کرده است. در یک آگهی دیگر برای فروش هایما S5 توربوشارژ اتوماتیک رقم ۷۹۰ میلیون‌تومان را درنظر گرفته‌اند. قیمت هایما S7 توربوشارژ اتوماتیک در بازار آزاد حدود ۸۳۰ تا ۸۵۰ میلیون‌تومان است و شخصی در تهران هایما S7 توربوشارژ اتوماتیک مدل ۱۴۰۰ را ۸۵۰ میلیون‌تومان آگهی کرده و یک نفر دیگر با ۸۳۵ میلیون‌تومان حاضر به‌فروش این خودرو است. شخص دیگری هایما S7 توربوشارژ اتوماتیک را در سایت دیوار با قیمت ۸۳۵ میلیون‌تومان می‌فروشد.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • فرزاد IR ۲۳:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۲
    1 1
    به نظرم این خبر درست نیست .شما به دیوار سر بزنی میبین اون که فروشنده باشه ۶۸۰ هم به زور میتونه بفروشه .بخصوص این مدل که معروفه مشکل عدم همخوانی گیربکس را داره

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =