کد خبر: 239441
تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۷:۰۱
جنرال‌موتورز

جی‌ام یکی از سه غول خودروسازی دیترویت نمی‌خواهد در رقابت از خودروسازان نوظهور عقب بماند؛ از این رو در برخی خدمات خود بازنگری می‌کند.

به گزارش «اخبار خودرو»،جی‌ام یکی از سه غول خودروسازی دیترویت نمی‌خواهد در رقابت از خودروسازان نوظهور عقب بماند؛ از این رو در برخی خدمات خود بازنگری می‌کند. نخستین قربانی خانه‌تکانی جنرال‌موتورز برای عقب نیفتادن از تسلا و مک-ای فورد، اپلیکیشن مارکت‌پلیس (MARKETPLACE) است که از سال 2017 به‌شکل جدی دنبال می‌شد. حال جنرال‌موتورز تصمیم دارد این اَپ را رها کند. این برنامه نرم‌افزاری روی داشبورد خودرو به‌صاحبان خودروهای جی‌ام (از جمله برندهای شورولت، جی‌ام‌سی،‌ کادیلاک و بیوک) این اجازه را می‌داد که کالا و خدمات را حین رانندگی سفارش بدهند و پول آن را پرداخت کنند. استفانی اوبندورفر درپاسخ ایمیلی به‌وبسایت خبری «THESTREET» گفته است: «جنرال‌موتورز به‌طور منظم و دائم خدمات خود را ارزیابی می‌کند و آن بخش از کالا و خدماتی که لازم ببیند از گردونه خارج می‌کند.
برای تامین نیازها و خواسته‌های در حال تغییر صاحبان خودرو و ترجیح‌های آنها، جنرال‌موتورز تصمیم دارد خدمات مارکت‌پلیس را متوقف کند. از اواسط ماه مارس 2022 اپلیکیشن مارکت‌پلیس از مجموعه اپلیکیشن‌های مای بیوک، مای شورولت، مای جی‌ام‌سی و مای کادیلاک حذف خواهد شد.»
وی همچنین این جمله را اضافه کرد که «صاحبان خودرو نیازی به انجام هیچ اقدامی ندارند و خدمات مارکت‌پلیس به‌طور خودکار پایان می‌پذیرد.» البته استفاده از این اَپ تاکنون برای مشتریان خودروهای جی‌ام رایگان بوده و هزینه‌ای در بر نداشته است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =