کد خبر: 239555
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۷:۰۳
چری تیگو8 پرو

چری محصولات خود را با اسامی مختلفی به‌بازارهای گوناگون عرضه می‌کند؛ مساله‌ای که سبب می‌شود هر نسخه براساس ویژگی‌های منحصر به‌فرد آن بازار توسعه یابد.

به گزارش «اخبار خودرو»،چری محصولات خود را با اسامی مختلفی به‌بازارهای گوناگون عرضه می‌کند؛ مساله‌ای که سبب می‌شود هر نسخه براساس ویژگی‌های منحصر به‌فرد آن بازار توسعه یابد. به‌تازگی تصاویری در شبکه‌های اجتماعی چینی منتشر شده است که در آن‌ها نسخه‌ جدیدی از چری تیگو 8 پرو به‌نمایش درآمده است. چری تیگو 8 پرو در بازار چین با ظاهر متفاوتی نسبت به‌سایر بازارها عرضه شده است و به‌عبارت دیگر محصول جدید چری، یک چری تیگو 8 پلاس فیس‌لیفت است.

چری تیگو8 پرو فیس‌لیفت 2023 بدون استتار دیده شد

جلوپنجره و قسمت جلو چری تیگو 8 پرو جدید نسبت به‌سایر مدل‌های دیگر چری بسیار تهاجمی طراحی شده است و به‌وضوح می‌توان الگوبرداری از سبک طراحی نیسان را در این خودرو مشاهده کرد. چراغ‌های این خودرو مشابه الگوی محصولات نیسان یعنی طرح V چیده شده‌اند و همین مساله به‌تقویت حس اسپرت خودرو کمک می‌کند. چری تیگو 8 پلاس فیس‌لیفت بزرگ‌ترین خودرو در سبد محصولات چری خواهد بود. انتظار می‌رود چری تیگو 8 پرو در چین با دو موتور بنزینی قابل انتخاب باشد: این موتورها 1.6 TGDI و 2.0 TGDI توربوشارژ با ظرفیت 197 و 254 اسب‌بخار هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =