کد خبر: 239987
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۸

لاستیک ها از اجزای مهمی هستند که در خودرو باعث امنیت و آرامش سرنشینان می شوند زیرا عملکرد کلی خودرو وابسته به تایر بوده و در صورتی که از تایر مناسبی استفاده شود ، می ‌توان عملکرد مناسبی را از خودرو مشاهده کرد

تایر از مهمترین بخش های حرکتی در خودرو ها بوده و اگر برای خرید تایر به بازار مراجعه نمایید با برند های متنوعی روبرو خواهید شد که شاید در خرید دچار سردرگمی شوید. انواع برند های داخلی و وارداتی در بازار به چشم می‌خورند که از برند های خارجی با کیفیت می ‌توان به لاستیک دانلوپ، لاستیک بریجستون ،لاستیک کومهو، لاستیک هانکوک، لاستیک نکسن و غیره اشاره کرد همچنین در برند های داخلی لاستیک بارز، لاستیک یزد تایر ،لاستیک ایران تایر و غیره بسیار محبوب هستند بنابراین با توجه به انتظاراتی که از یک لاستیک دارید و با توجه به بودجه ای که می خواهید برای خرید تایر اختصاص دهید ،می ‌توانید خرید خود را انجام دهید.

لاستیک دانلوپ یکی از لاستیک های پرطرفدار در جهان باشد که در کشور ما نیز فروش بالایی را به خود اختصاص داده است.

لاستیک دانلوپ اورجینال: چرخ و یدک

آقای جان بوید دانلوپ فردی بود که لاستیک را اختراع کرد و برند خود را دانلوپ نامگذاری نمود. او در زمان بازی کردن پسر خود با سه چرخه ، متوجه ناراحتی پسرش در زمان استفاده از سه ‌چرخه شد و به این ترتیب ایده ی ساخت لاستیک به ذهنش خطور کرد و اختراع خود را پس از گذشت مدت ها ثبت نمود. اولین کارخانه لاستیک دنلوپ در سال ۱۸۹۰ افتتاح شد و پس از گذشت سه سال در کشور آلمان به تولید رسید و همچنین در کشورهایی مانند فرانسه ، آمریکا و استرالیا و... شعبه های جدیدی برای لاستیک دانلوپ افتتاح شد. کارخانه ی مرکزی دانلوپ در ایرلند بود و پس از گذشت مدتی به کاونتری انگلیس نقل مکان نمود و در آنجا فعالیت خود را مجددا آغاز نمود. فعالیت دانلوپ در سراسر جهان در بخش ‌های قاره آسیا نیز وجود داشته و همچنین نمایندگی های فروش لاستیک دانلوپ در نقاط مختلف جهان قرار دارد و همین امر موجب شد که در همه جای دنیا شعبه تایر دانلوپ افتتاح شود و در مدت زمان کوتاهی لاستیک های دانلوپ در کشورهای مختلف به فروش برسد. فروشگاه چرخ و یدک از مراکز عرضه کننده ی انواع لاستیک های وارداتی با کیفیت از جمله لاستیک دانلوپ می باشد.

ویژگی لاستیک دنلوپ

فرمان پذیری بسیار خوب بوده و به همین جهت می‌ توان به خوبی خودرو را کنترل نمود. استهلاک یکی از عواملی است که هزینه‌ های جانبی خودرو را افزایش می‌دهد اما از جهت اینکه لاستیک‌ های دانلوپ استهلاک بسیار کمی دارند ، طول عمر بالایی داشته و نیازی به تعویض زودهنگام نمی باشد. لاستیک دانلوپ سر و صدای بسیار کمی را از خود تولید می ‌کند و همین موجب آرامش سرنشینان خودرو خواهد شد. مواد مرغوب و با کیفیت در لاستیک دانلوپ موجب شده کیفیت و ماندگاری این تایر بسیار بالا باشد.

انواع لاستیک دانلوپ

لاستیک های دنلوپ در تنوع بالایی از نظر مدل، نوع، مشخصات فنی و غیره می باشند. یکی از دسته بندی هایی که برای لاستیک دانلوپ در نظر گرفته شده ، انواع لاستیک دنلوپ بر اساس شرایط آب و هوایی می باشد.

لاستیک دنلوپ زمستانی

لاستیک دنلوپ زمستانی دارای آج هایی میباشد که مناسب برای ترمز گیری در برف و یخبندان بوده و این لاستیک ها دوام بسیار بالایی دارند و در شرایط سرما و یخبندان مقاوم هستند بنابراین افرادی که در مناطق سردسیر زندگی می ‌کنند و در بیشتر فصول بارش برف و باران را دارند از لاستیک دنلوپ زمستانی استفاده می نمایند.

لاستیک تابستانی

لاستیک دنلوپ تابستانی برای شرایط تابستانی طراحی شده و برای مناطق گرم مورد استفاده قرار می‌گیرد بنابراین در صورتیکه برای فصول گرم سال می خواهید لاستیک تهیه کنید ، لاستیک تابستانی دانلوپ را خریداری نمایید و برای فصول سرد آن را با لاستیک زمستانی دانلوپ جایگزین نمایید.

لاستیک دانلوپ تمام فصل

لاستیک دنلوپ تمام فصل دارای مشخصات فنی ویژه‌ای است به طوری که این نوع لاستیک می ‌تواند برای آب و هوای مختلف مورد استفاده قرار گیرد و به نام لاستیک چهار فصل آن را می ‌شناسند. برای کشورهایی همانند ایران می توان از لاستیک تمام فصل برای تمامی فصول استفاده کرد. استفاده از لاستیک های چهار فصل بسیار رواج دارد و از پر فروش ترین تایر ها به شمار می رود.

قیمت لاستیک دنلوپ

لاستیک دنلوپ از انواع لاستیک های وارداتی است و قیمت این لاستیک به عوامل مختلفی بستگی دارد. فاکتورهایی از جمله نرخ ارز، هزینه گمرک و حمل و نقل، مدل و غیره در قیمت این لاستیک موثر هستند. به طور کلی لاستیک‌ های وارداتی قیمت بالاتری از لاستیک ‌های داخلی دارند اما سطح کیفی بالای برخی از تایر های وارداتی مانند لاستیک دانلوپ موجب شده افراد زیادی این لاستیک ها را به لاستیک های ارزانتر ترجیح دهند. بنابراین در صورتیکه می خواهید این لاستیک را با قیمت مناسب تری در بازار تهیه کنید به فروشگاه چرخ و یدک مراجعه نمایید. در زمان خرید لاستیک باید به اصل بودن آن دقت داشته باشید زیرا فروشندگان زیادی در سطح بازار محصولات تقلبی را به فروش می رساند و به همین جهت خریداران گرامی باید به اصل بودن لاستیک ها دقت نمایند زیرا در صورتی که لاستیک مورد نظر و تهیه شده اصل باشد کیفیت بسیار بالایی خواهد داشت و در غیر اینصورت نمونه های تقلبی ، بی کیفیت و دوام هستند.

فروش اینترنتی لاستیک دانلوپ

فروشگاه چرخ و یدک برای ارائه‌ ی بهتر محصولاتش و ارسال محصولات به سراسر کشور ، فروش اینترنتی لاستیک ها را در نظر گرفته است و یکی از پرفروش ترین نمونه های لاستیک در این مجموعه، لاستیک دانلوپ می باشد که با بهترین کیفیت و در نمونه ی اصلی به مشتریان عزیز ارائه می شود همچنین قیمت گذاری ها بسیار مناسب بوده و به قیمت عمده می توانید این لاستیک را تهیه کنید.

خصوصیات لاستیک دانلوپ

لاستیک دانلوپ از محصولات کمپانی بزرگ دانلوپ می باشد که این کمپانی اولین تولید کننده تایر در جهان است و انواع لاستیک دانلوپ را با سطح کیفی بالایی ارائه می کند. در طی سال‌ ها قدمت، کمپانی دانلوپ سطح کیفی محصولاتش را بسیار بالا برده و توانسته با طراحی و ساخت ویژه ی تایر دانلوپ از رقبای خود جلو بیفتد. محصولات کمپانی دانلوپ شامل لاستیک های موتور ،خودرو و انواع وسایل نقلیه است و این لاستیک ها دارای فناوری تولید یکپارچه و بدون دوخت می باشند که موجب شده کیفیت و ماندگاری لاستیک دانلوپ بسیار بالا باشد و به همین جهت افراد زیادی ترجیح می‌دهند از تایر دانلوپ برای خودرو یا سایر وسیله نقلیه دیگر استفاده نمایند.

لاستیک دانلوپ اورجینال: چرخ و یدک

لاستیک سواری دانلوپ

از پرفروش ترین محصولات کمپانی دانلوپ، لاستیک سواری دانلوپ می باشد که این لاستیک‌ها در مدل های متنوع به تولید رسیده اند. لاستیک دانلوپ بر اساس مدل خودرو و شرایط استفاده از تایر ها ، در دسته بندی های مختلفی تقسیم بندی می شود و بسیار مهم است که شما بتوانید از انواع تایر دانلوپ مناسب بهره مند شوید. به همین جهت در زمان خرید باید به خودروی خود و استفاده ای که از این لاستیک دارید توجه داشته باشید. فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک فروش محصولاتش را از طریق سایت ارائه می کند و برای خرید نیازی به مراجعه حضوری ندارید و از طریق سایت چرخ یدک می توانید اقدام به تهیه انواع لاستیک دنلوپ نمایید.

https://charkhoyadak.com/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =