کد خبر: 240013
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۴

طیف وسیعی از لوازم جانبی خودرو از جمله دوربین داخل خودرو، ردیاب، دزدگیر، کروز کنترل و... وجود دارد که هر یک دارای کاربرد و اهمیت خاص خودشان هستند. برخی از لوازم جانبی نقش زیبایی، برخی جزو امکانات رفاهی و برخی دیگر جنبه امنیتی دارند. همچنین برخی از این تجهیزات آپشن در بازار به راحتی یافت نمی‌شوند. از این‌رو مالکان خودرو بدنبال جایی هستند تا دسترسی راحت‌تری برای تهیه نیازهای خودروی خود در صورت لزوم داشته باشند؛ زیرا وسایل جانبی خودرو باعث اضافه شدن قابلیت‌های بهتر و ویژگی‌های جدیدتر برای بالا بردن کیفیت رانندگی، راحتی و امنیت بیشتر راننده و سرنشینان خودرو می‌شوند که توسط شرکت‌های خودروسازی داخلی و خارجی طراحی و ساخته می‌شود. برخی از این لوازم در بازار گران و کمیاب هستند و کسانی که در زمینه نصب لوازم جانبی خودرو فعال هستند یا دارندگان خودرو که متقاضی آن محصول هستند مجبورند زمان زیادی را صرف پیدا کردن کالای خاص خود کنند.

لازم بذکر است که بعضی از خودروهای امروزی دارای آپشن‌های ویژه‌ای همچون کروز کنترل هوشمند، مکان‌یاب، ترمز پارک برقی، سیستم دید در شب، صفحه نمایشگر هدآپ، رینگ اسپرت و... هستند که بیشتر در خودروهای خارجی دیده می‌شوند. از این‌رو صاحبان خودورهای داخلی برای بالا بردن قابلیت‌های خودرو مجبورند این‌گونه لوازم آپشن را بصورت جداگانه خریداری و آن را نصب کنند. همچنین خودورهای خارجی نیز ممکن است مجهز به برخی از امکانات نبوده یا اینکه نیاز به تعویض آن وسیله داشته باشند؛

از جمله لوازم جانبی خودرو که در درون یا بیرون خودرو برای رفاه حال بیشتر صاحب خودرو و یا زیبایی بیشتر وسیله نقلیه قابلیت نصب دارد و کیفیت بالا و قیمت مناسب آن برای خریداران حائز اهمیت است می‌توان به مانیتور خودرو، رینگ اسپرت آلومینیومی، کنسول وسط و... اشاره کرد. یکی از نگرانی‌های افراد در زمان خرید لوازم لوکس خودرو نفوذ اجناس تقلبی به بازار است که ممکن است بعد از مراجعه به بازار بورس لوازم خودرو یا فروشگاه‌های غیرمعتبر آن را باکیفیت پایین و قیمت بالاتر خریداری کرده باشند. بنابراین نیاز به یک مرکز معتبر به همراه طیف وسیعی از محصولات دارند که بتوانند لوازم موردنظر خود را در آنجا خریداری نمایند.

لوازم جانبی خودرو

بهترین مرکز خرید لوازم جانبی خودرو کجاست؟

به گزارش «اخبار خودرو»، اگر شما در تهران سکونت داشته باشید به احتمال زیاد با بازارهای معروف و قدیمی آنجا آشنا هستید و یا نام آنها را شنیده‌اید. یکی از این بازارهای قدیمی که شاید گذرتان به آنجا خورده باشد بازار سنتی خیابان ملت و چراغ برق(بورس لوازم خودرو) است که یکی از خیابان‌های پراهمیت و پر از پاساژهای فروش لوازم یدکی و لوازم جانبی خودرو است.

برای خرید از این بازار سنتی افراد مجبور به حضور در محل هستند که یکی از معایب آن صرف زمان زیاد برای رفت و آمد خواهد بود و اینکه برای پیدا کردن یک وسیله شاید مجبور شوید چندین مغازه را جستجو کنید اما نکته مهمتر عدم دسترسی ساکنین شهرهای دیگر به این مرکز بزرگ است. همچنین مقایسه قیمت محصول مورد نظر که از اولویت‌های همه خریداران است معمولا در این بازار بسیار سخت و یا محدود است. علاوه بر این نمی‌توانید کیفیت آنها را با هم بسنجید.

درصورتی که قادر به شناخت محصولات اصل و تقلبی از یکدیگر نیستید احتمال خرید محصولات بی‌کیفیت و غیراصل می‌باشد آن هم از مغازه‌هایی که شناختی نسبت به صاحبان آن ندارید. البته این بدان معنا نیست که همه فروشندگان چنین محصولاتی را عرضه می‌کنند. اما همواره این احتمال وجود دارد که شاید صاحبان این مشاغل به طور تخصصی در این زمینه مشغول نبوده و لوازم آپشن بی‌کیفیت را بفروش برسانند و پیدا کردن یک فروشگاه تخصصی شاید برای بسیاری از افراد کار مشکلی باشد. در صورت مراجعه به بازار چراغ برق حتما با برگه‌ی چسبیده شده به دیوار و یا درب بعضی از مغازه‌ها با این عنوان که"جنس فروخته شده پس گرفته نمی‌شود" مواجه شده‌اید بنابراین امکان مرجوع کردن کالای بی کیفیت خریداری شده نیز وجود ندارد.

حال شاید برای شما این سوال پیش بیاید که راهکار چیست؟ قطعا تحقیق کردن درباره محصول در فضای اینترنت پیش از خرید میتواند تا حد زیادی جلوی خرید جنس بی کیفیت را بگیرد.

امروزه به لطف پیشرفت تکنولوژی و گسترش اینترنت بین مردم, فروشگاه های آنلاین حوزه لوازم آپشن خودرو نیز گسترش یافته‌اند و با گشت و گذار چند دقیقه‌ای به راحتی می‌توان کالای موردنظر را پیدا کرد. امکان مقایسه قیمت کالای مورد نظر, امکان سفارش کالا در هر زمانی از شبانه روز و از همه مهمتر امکان عودت کالای خریداری شده و ضمانت بازگشت وجه از ویژگی‌های بارز فروشگاه‌های آنلاین معتبر ‌لوازم جانبی خودرو می‌باشد.

فروشگاه آنلاین لوازم جانبی خودرو

خرید حضوری یا آنلاین لوازم جانبی خودرو ؟

باتوجه به اهمیت زمان در زندگی امروزی و رهایی از ترافیک شلوغ شهری باید گفت خرید لوازم جانبی خودرو از فروشگاه‌های آنلاین و البته معتبر بهترین راه خرید احتیاجات خودرو می‌باشد که می‌توان آن را توصیه نمود.

در این روش خریداران آپشن‌های خودرو راحت‌تر و سریع‌تر می‌توانند محصولات موردنظر خود را بیابند و از کارشناسان فروش لوازم جانبی خودرو بصورت آنلاین مشاوره دریافت کنند و قیمت محصولات را با دیگر فروشگاه‌ها با هم مقایسه کنند بدون اینکه نیازی به رفت و آمد از نقطه‌ای به نقطه دیگر داشته باشند.

از طرفی فروشگاه‌های معتبر به جهت حفظ اعتبار خود و برای رضایت خاطر مشتری کیفیت محصولات را تضمین می‌کنند و در صورت عدم رضایت دارای ضمانت بازگشت وجه می‌باشند.

اول آپشن مرکز فروش آنلاین لوازم جانبی خودرو

از جمله مراکز آنلاین معتبری که خریداران لوازم جانبی خودرو می‌توانند با خیال آسوده محصولات اصل و باکیفیت و همینطور کمیاب را با بهترین قیمت تهیه نمایند فروشگاه اول آپشن می‌باشد که دارای نماد اعتماد الکترونیک و نشان ملی ثبت است.

محصولات ارائه شده در این سایت حاوی اطلاعاتی پیرامون آن محصول به همراه درج قیمت هستند که می‌توانید متناسب با مدل خودرو و نیاز خود به آن وسیله آنها را خریداری نمایید.

از دیگر ویژگی‌های این فروشگاه ضمانت بازگشت کالا و گارانتی محصولات، مشاوره رایگان، پاسخگویی به موقع به سوالات مشتریان، ارائه بهترین قیمت بدلیل تأمین قطعات از سورس‌های اصلی و دست اول، استفاده از نیروهای دورکار و کاهش هزینه‌های سربار و همینطور دارای پرسنل متخصص صنایع خودروساز داخلی می‌باشد.

برای مشاهده محصولات و اطلاع از قیمت‌ها می‌توانید به سایت https://avaloption.ir مراجعه کنید و در صورت نیاز به نصب تجهیزات و لوازم جانبی خودرو در محل در صورتی که ساکن تهران یا البرز هستید می‌توانید از خدمات نصب در محل مجموعه اول آپشن کمک دریافت نمایید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =