کد خبر: 240123
تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۸
جک

کمپانی سیهائو که درحقیقت همان برند JAC است، چندی پیش از خودرو تمام‌برقی جدید خود به‌نام Aipao رونمایی کرد و امکان پیش‌خرید آن را برای مشتریان فراهم کرد.

به گزارش «اخبار خودرو»،کمپانی سیهائو که درحقیقت همان برند JAC است، چندی پیش از خودرو تمام‌برقی جدید خود به‌نام Aipao رونمایی کرد و امکان پیش‌خرید آن را برای مشتریان فراهم کرد. چهار نسخه متفاوت از خودرو جدید جک روانه بازار می‌شوند که محدوده قیمت آن‌ها بین 21 هزار و 958 تا 26 هزار و 666 دلار است. کمپانی چینی به‌یک‌هزار نفر مشتری نخست مدل Love Run، یک هدیه ویژه به‌ارزش 15 هزار یوآن (دوهزار و 354 دلار) اعطا خواهد کرد.

سدان برقی جدید جک معرفی شد

گویا کمپانی Sihao براساس نظرسنجی و رای هواداران تصمیم گرفته نام چینی Aipao را به‌محصول جدید خود اختصاص دهد. نام اصلی این خودرو E50A است و در زیر کاپوت آن، یک سیستم رانندگی برقی یکپارچه سه در یک جاسازی شده است. حداکثر قدرت موتور این خودرو تقریبا به 190 اسب‌بخار و حداکثر گشتاور آن به 340 نیوتون‌متر می‌رسد. شتاب صفر تا 100 خودرو 7.6 ثانیه است و تیپ Love Run سیهائو به‌یک باتری سلولی با ظرفیت 50.1 کیلووات-ساعت مجهز است که تحت شرایط CLTC می‌تواند مسافتی حدود 460 کیلومتر را طی کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =