کد خبر: 240164
تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۷
چری آریزو 5 جی‌تی

چری آریزو 5 جی‌تی به‌جدیدترین پیشرانه خانواده چری یعنی موتور 1.6 لیتری توربوشارژر مجهز است. پیشرانه 1.6 لیتری توربوشارژر چری برای نخستین‌بار در تیگو 8 ظاهر شد و این پیشرانه حداکثر 197 اسب‌بخار قدرت و 290 نیوتون‌متر گشتاور تولید می‌کند.

به گزارش «اخبار خودرو»،گویا چری تصمیم دارد خط محصول آریزو 5 را گسترش دهد و تیپ‌های دیگری را به‌شبکه این خودرو بیفزاید. یکی از این خودروها، چری آریزو 5 GT است که اکنون تصاویر آن حین تست جاده‌ای با پوشش‌های مخصوص استتار مشاهده شده است. چری آریزو 5 جی‌تی به‌جدیدترین پیشرانه خانواده چری یعنی موتور 1.6 لیتری توربوشارژر مجهز است. پیشرانه 1.6 لیتری توربوشارژر چری برای نخستین‌بار در تیگو 8 ظاهر شد و این پیشرانه حداکثر 197 اسب‌بخار قدرت و 290 نیوتون‌متر گشتاور تولید می‌کند.

مشاهده چری آریزو 5 جی‌تی استتارشده حین تست

گیربکس هفت‌سرعته دوکلاچه خیس نیز وظیفه انتقال قدرت به‌دیفرانسیل جلو را در چری آریزو 5 جی‌تی برعهده دارد. بزرگ‌ترین و مشهودترین اِلِمان طراحی چری آریزو 5 جی‌تی، نماد GT است که در جلوپنجره این خودرو نصب شده است. اکثر قسمت‌های خودرو با برچسب‌های استتار پوشیده شده‌اند و نمی‌توان تصور دقیقی درباره ظاهر خودرو داشت؛ اما مطابق فرم کلی خودرو می‌توان انتظار داشت که طراحی این خودرو شبیه به‌مدل مفهومی چری آریزو استارشده باشد؛ مدلی که در جریان نمایشگاه خودرو چنگندو 2020 رونمایی شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =