کد خبر: 240453
تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۵
گروه بهمن

مدیر ارتباطات گروه بهمن از حضور این گروه خودروسازی و معرفی چهار محصول در چهارمین نمایشگاه خودرو تهران خبر داد.

به گزارش «اخبار خودرو»،مدیر ارتباطات گروه بهمن از حضور این گروه خودروسازی و معرفی چهار محصول در چهارمین نمایشگاه خودرو تهران خبر داد.
مجتبی نظری ضمن اعلام حضور قدرتمند گروه بهمن در یکی از بزرگ‌ترین غرفه‌های چهارمین نمایشگاه خودرو تهران گفت: «گروه بهمن با محصولات جدید در حوزه خودروهای سواری و حمل‌ونقل و خدمات شهری در این نمایشگاه حضور می‌یابد.»
مدیر ارتباطات گروه بهمن با اشاره به معرفی چهار محصول در غرفه این شرکت اظهار کرد: «دیگنیتی پرستیژ و ریسپکت؛ جدیدترین خودروهای سواری با مشخصات فنی و امکانات رقابتی هستند. FAW550 دیگر محصول باری و City12 جدیدترین اتوبوس شهری است که برای اولین‌بار در معرض دید علاقه‌مندان قرار می‌گیرند.»
نظری با اشاره به اینکه در راستای مشتری‌مداری برنامه‌های تولیدی خود را به مشتریان اعلام می‌کنیم، ادامه داد: «انتخاب‌های گروه بهمن گواهی می‌دهند به‌دنبال عرضه خودروهای زیبا و با کیفیت هستیم. از نظر ما شأن مردم ایران استفاده از خودروهایی با طراحی روز دنیاست.»
مدیر ارتباطات گروه بهمن به دیگر خودروهای حاضر اشاره و اظهار کرد: «محصولات فیدلیتی پرایم 5 و 7 نفره، دیگنیتی پرایم و اینرودز در نمایشگاه خواهند بود. کشنده اِمپاور، کامیون ایسوزو، فورس و مینی‌بوس پگاسوس نیز در غرفه گروه بهمن به نمایش درخواهند آمد.»
نظری تصریح کرد: «به احترام مشتریان و هم‌وطنان در نمایشگاه خودرو شرکت و نظرات آنها را دریافت خواهیم کرد؛ چرا که در گروه بهمن نظرات مشتریان با اهمیت‌ترین شاخص در انتخاب محصول است و عرضه خودروهای باکیفیت و با قیمت رقابتی این مساله را تایید می‌کند.»
گروه بهمن تنها تولیدکننده در کشور است که همه محصولات نقلیه از دو چرخ تا هجده چرخ را تولید می‌کند. این محصولات در بخش سواری، وانت کار، پیکاپ آفرود، ون باری، کامیون، کشنده، اتوبوس، موتورسیکلت و... تقسیم‌بندی می‌شوند که ازجمله آن به می‌توان به دیگنیتی پرایم، فیدلیتی پرایم، کشنده پرقدرت و مدرن امپاور، کامیون فورس و... اشاره کرد.
چهارمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو شهر آفتاب از ساعت 11 تا 6 بعدازظهر از ۲۷ تا 30 اردیبهشت‌ماه، در سالن 5 پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =