هایما 8S

گروه صنعتی ایران‌خودرو در چهارمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو تهران، هایما 8S و 7X، دو محصول جدید خود را معرفی کرد. در این نمایشگاه هفت محصول سواری، در کنار شش محصول تجاری سنگین و نیمه‌سنگین گروه صنعتی ایران‌خودرو به نمایش گذاشته شده است‌.

به گزارش «اخبار خودرو»، گروه صنعتی ایران‌خودرو در چهارمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو تهران، هایما 8S و 7X، دو محصول جدید خود را معرفی کرد. در این نمایشگاه هفت محصول سواری، در کنار شش محصول تجاری سنگین و نیمه‌سنگین گروه صنعتی ایران‌خودرو به نمایش گذاشته شده است‌. محصولات خانواده هایما در مدل‌های 7X، 8S ،S5 6AT، پژو ۲۰۶ تیپ‌سه سقف شیشه‌ای، پژو ۲۰۷ دورنگ، تارا اتوماتیک و رانا پلاس سقف شیشه‌ای از جمله این محصولات به شمار می‌روند. هم‌چنین محصولات تجاری سنگین و نیمه‌سنگین ایران‌خودرودیزل شامل اتوبوس برقی آتروس، اتوبوس آمبولانس آتروس، کامیون کشنده فوتون H5، پیکاپ نیوفیس فوتون، ون وانا و ون وانا آمبولانس نیز در غرفه گروه صنعتی ایران‌خودرو به منظور بازدید عموم، به نمایش گذاشته شده است. شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو (ایساکو) و امدادخودروایران نیز در این نمایشگاه حاضر هستند و آخرین دستاوردها در حوزه‌ خدمات پس از فروش را ارائه می‌دهند. شرکت آپکو نیز با نمایش چهار محصول هایما +S7، دو خودرو تارا با امکانات مختلف و نیز راناپلاس سقف شیشه‌ای با برخورداری از آخرین و به‌روزترین امکانات سفارشی‌سازی محصولات گروه صنعتی ایران‌خودرو و معرفی خدمات این حوزه و هم‌چنین ستاره ایران با نمایش دو محصول سواری بنز در این نمایشگاه حاضر هستند.

معرفی دو محصول جدید گروه صنعتی ایران‌خودرو

رونمایی دو محصول جدید 8S و 7X از خانواده هایما
در روز افتتاح نمایشگاه، دو محصول جدید 8S و 7X از خانواده هایما معرفی شد. حرکات نمایشی با دو محصول آپشنال و با تجهیزات خاص نیز توسط آپکو در روزهای برگزاری نمایشگاه، صورت خواهد گرفت. براساس این گزارش، گروه صنعتی ایران‌خودرو، در چهارمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو شهر آفتاب از ساعت ۱۱ تا ۱۸ روزهای ۲۷ تا سی‌ام اردیبهشت‌ماه، در سالن A5 پذیرای عموم بازدیدکنندگان خواهد بود.

معرفی دو محصول جدید گروه صنعتی ایران‌خودرو

بازدید معاون وزیر صمت از مرکز پاسخگویی هوشمند ایران‌خودرو
همزمان با این رویداد، منوچهر منطقی، معاون صنایع حمل و نقل وزیر صمت از مرکز پاسخگویی هوشمند امدادخودروایران بازدید کرد. در این بازدید، معاون صنایع حمل‌ونقل وزارت صمت، با اشاره به شعار سال و بیانات مقام معظم رهبری برای خلق و بومی‌سازی دانش و همچنین توسعه تولید دانش‌بنیان، بر تداوم تلاش مدیران و کارکنان امدادخودرو ایران در مسیری که مبتنی بر همین هدف تاکنون طی کرده‌اند، تاکید کرد. در جریان این بازدید که مدیرعامل ایساکو نیز حضور داشت، مدیرعامل امدادخودروایران، ضمن تشریح فعالیت و فرآیند امدادرسانی در بزرگ‌ترین مرکز تماس امدادخودرو کشور، و دو دهه فعالیت مستمر در بخش خدمات پس از فروش گروه صنعتی ایران‌خودرو، در مورد فعالیت شبانه‌روزی مجموعه برای ارائه انواع خدمات خودرویی به مردم در سراسر کشور توضیحاتی داد. سیدعباس میرحسینی به تشریح دستاوردهای شرکت در زمینه توسعه زیرساخت‌های نرم‌افزاری امدادرسانی و هوشمندسازی پرداخت که حاصل آن اجرایی شدن فرآیند ثبت آنلاین درخواست و امدادرسانی به اقصا نقاط کشور بود. وی از طراحی پلت‌فرم ملی خدمات خودرویی «بسپر» برای خدمت‌رسانی بهینه و ارائه خدمات استاندارد و باکیفیت به مشتریان به‌عنوان تازه‌ترین اقدام این شرکت با حمایت گروه صنعتی ایران خودرو به‌عنوان شتاب‌دهنده خدمات خودرویی نام برد. اپلیکیشن تلفن همراه «بسپر» با هدف تامین و ارائه مجموعه خدمات خودرویی مطمئن و مورد نیاز دارندگان خودرو، به صورت یک‌پارچه در این پلت‌فرم گردآوری شده است. میرحسینی نحوه اتصال مرکز تماس امدادخودرو ایران به شبکه دوربین‌های جاده‌ای کشور را به منظور بررسی و اعزام اکیپ‌های امدادی توضیح داد و هدف از این اقدام را که پیش‌نیاز آن انجام اقدامات فنی گسترده‌ای بوده، کاهش بار ترافیکی ناشی از نقص فنی خودروها در جاده‌ها و محورهای مواصلاتی پرتردد عنوان کرد. در این بازدید، گزارش‌هایی از پشتیبانی خدمات پس از فروش گروه صنعتی ایران‌خودرو در تنها مرکز پاسخگویی هوشمند ایران‌خودرو، برای ثبت و پیگیری شکایت امور مشتریان (CRM) و همچنین نحوه پیگیری امور مربوط به ثبت سفارش خودروی مشتریان گروه صنعتی ارائه شد.

معرفی دو محصول جدید گروه صنعتی ایران‌خودرو

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =