کد خبر: 240670
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۷
آمیکو

آئین تقدیر از پرسنل نمونه با گردهمایی مدیران و کارکنان گروه صنعتی آمیکو روز دوشنبه 9 خرداد با حضور اعضا هیات‌مدیره، مدیران‌عامل شرکت‌ها، مدیران، رؤسا، سرپرستان واحدها و کارکنان گروه صنعتی آمیکو در محل هتل المپیک تهران برگزار شد.

به گزارش «اخبار خودرو»،آئین تقدیر از پرسنل نمونه با گردهمایی مدیران و کارکنان گروه صنعتی آمیکو روز دوشنبه 9 خرداد با حضور اعضا هیات‌مدیره، مدیران‌عامل شرکت‌ها، مدیران، رؤسا، سرپرستان واحدها و کارکنان گروه صنعتی آمیکو در محل هتل المپیک تهران برگزار شد.
در ابتدای جلسه آقای مهندس فداکار، مدیرعامل و عضو هیات‌مدیره شرکت ارس‌خودرودیزل برنامه‌های شرکت را برای ایجاد انگیزه و حفظ و نگهداری کارکنان اعلام کرد.
سپس آقای صبوری، مشاور مدیرعامل و مدیرحسابرسی گروه با بیان خاطراتی از مرحوم مهندس تقی تقی‌زاده‌اصل، بنیانگزار گروه صنعتی آمیکو و تاکید ایشان بر اهمیت نیروی انسانی و ارزش والای سرمایه‌های پرسنلی، سخنرانی کردند.
آقای دکتر بابا اکبری، مشاور منابع انسانی گروه نیز با بیان‌اینکه همه کارکنان مسئولیت‌پذیر و نمونه هستند، این آیین را مراسمی نمادین برای تقدیر از تمام همکاران دانست و توضیحاتی درخصوص شاخص‌های انتخاب افراد نمونه ارائه شد.
درادامه آقای دکتر ترکی، مدیرفروش شرکت ارس‌خودرودیزل در خصوص اهمیت منابع انسانی در سازمان پرداخت. همچنین سرکار خانم رمضانیان، مدیرعامل شرکت تکا و عضو هیات‌مدیره شرکت ارس‌خودرودیزل؛ به‌عنوان نماینده هیات‌مدیره از تمامی کارکنان سپاسگزاری و اعلام کرد همه پرسنل شایسته‌تقدیر هستند و این مراسم جهت تقدیر از همه همکاران برگزار شده است. در این مراسم خانمها محبوبه آقابزرگی و پریسا محرمی و آقایان محسن اسفندی، سیدرضا هاشمی، محمدرضا بهشتی و سعید امینی به‌عنوان کارمند نمونه معرفی شدند. در پایان توسط آقای مهندس گل‌محمدی، عضو هیات‌مدیره شرکت ارس‌خودرودیزل و مدیر خدمات پس از فروش؛ آقای مهندس طالبی، عضو هیات‌مدیره شرکت تکا و مدیر بازرگانی شرکت ارس‌خودرودیزل و سایر اعضا هیات‌مدیره و مدیران گروه صنعتی آمیکو از کارکنان نمونه با اهدای لوح تقدیر و هدیه قدردانی و به 10 نفر از کارکنان نیز به قیدقرعه جوایزی اهدا شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =