NIO

شرکت خودروسازی برقی NIO درحال استخدام تعدادی افراد با موقعیت‌های مرتبط با تولید خودرو درآمریکاست.

به گزارش «اخبار خودرو»،براساس گزارش‌ها،NIO درحال استخدام برای ساخت یک کارخانه تولیدی در ایالات‌متحده است.
براساس گزارشی از چین، شرکت خودروسازی برقی NIO درحال استخدام تعدادی افراد با موقعیت‌های مرتبط با تولید خودرو درآمریکاست. توضیحات استخدام نشان می‌دهد که این خودروساز چیـــــــنی قصد دارد با برنامه‌ریزی مناسب تاسیسات تولید خودروهای برقی را در خاک ایالات‌متحده احداث کند که ممکن است با روش‌های مونتاژ قطعات کاملا منفصل (CKD) یا قطعات نیمه‌کامل(SKD) شروع شود.
NIO یک خودروساز برقی است که درسال 2014 در چین تاسیس شد و خود را به‌عنوان یکی از برندهای پیشرو برقی تثبیت کرد. این برند ابتدا با خط تولید خودروهای شاسی‌بلند الکتریکی آغاز به‌کار کرد و پس از اضافه شدن دو سدان برقی، NIO در سال گذشته شروع به‌گسترش صادرات به‌سایر بازارهای جهانی از جمله کشورهای اروپایی کرده است. NIO برنامه‌های جاه‌طلبانه بسیاری درسر دارد و خود را برای ارائه خدمات در ۲۵ کشور تا سال ۲۰۲۵ آماده می‌کند. اروپای‌غربی، استرالیا و البته ایالات‌متحده آمریکا درنقشه راه این شرکت برای توسعه قرار دارند و در این بین کار در برخی کشورها با سرعت ادامه دارد. در ژانویه اخباری منتشر شد مبنی بر این‌که NIO US قرارداد اجاره‌ای 10 ساله را در سن‌خوزه امضا کرده است. به‌دنبال گزارش اخیر از چین، NIO ظاهرا درحال برداشتن گام بعدی خود برای ورود به‌بازار ایالات‌متحده و کاوش در تولید است.
براساس گزارش‌ها، افراد متقاضی باید دارای تجربه برنامه‌ریزی مربوط به‌حداقل یک پروژه در ایالات‌متحده و آشنایی با سیاست‌های ایالتی، مشخصات طراحی و رویه‌های تایید برنامه‌ریزی باشند.
علاوه‌بر این، این گزارش اشاره می‌کند که موقعیت‌های خاص فهرست‌شده کارشناس برنامه‌ریزی و زیرساخت و تحلیل‌گر ارشد در سن‌خوزه باید درمورد فرآیندهای نظارتی صنعت املاک و مستغلات صنعتی اطلاعات داشته باشند.
درحالی که NIO درچین به‌رشد خود ادامه می‌دهد و به‌بازارهای دیگر در خارج از کشور گسترش می‌یابد، تولید خودروهای الکتریکی آن درحال حاضر به‌طور کامل در چین در مرکز شهر Hefei دراستان آنهویی ادامه دارد؛ بنابراین ممکن است منطقی باشد که این کیت‌ها برای شروع مونتاژ به‌ایالات‌متحده ارسال شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =

آخرین اخبار