خودروهای دفاعی

ارائه سیستم ترمز مخصوص خودروهای حوزه دفاعی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و دراین بخش شرکت Alcon دستاوردها و نوآوری‌های جدیدی را به‌نمایش گذاشته است.

به گزارش «اخبار خودرو»،ارائه سیستم ترمز مخصوص خودروهای حوزه دفاعی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و دراین بخش شرکت Alcon دستاوردها و نوآوری‌های جدیدی را به‌نمایش گذاشته است. این شرکت مجموعه‌ای از نوآوری‌های حوزه ترمز را به‌نمایش گذاشته و سیستم‌هایی که نیازمندی‌ اصلی انواع خودروهای دفاعی از 2 تا 45 (+) تن را پوشش می‌دهد. بنا به‌گفته مدیران این شرکت، Alcon آماده پذیرش چالش‌های بیشتری درحوزه سیستم ترمز خودروهای دفاعی است. Alcon به‌دلیل 35 سال تجربه درمهندسی ترمزها و کلاچ‌های با کیفیت و کارایی بالا برای وسایل نقلیه تخصصی، به‌سرعت درحال تبدیل شدن به‌شریکی مطمئن در بخش دفاعی است و از F1، مسابقات رالی جهانی و خودروهای پرستیژ گرفته تا خودروهای زرهی نظامی 60T plus، همگی درحوزه کاری این شرکت معتبر قرار دارد.
سیستم ترمز Alcon توسط برخی از بهترین سازندگان تجهیزات اصلی خودروهای صنعت دفاعی جهان (OEMs) استفاده می‌شوند و این سیستم‌ها به‌ویژه توسط Patria برای ارائه راه‌حل ترمز سفارشی برای خودرو زرهی سنگین جدید ۶×۶ انتخاب شده‌اند.
سیستم‌های ترمز Alcon توسط بیش از 20 تولیدکننده تجهیزات دفاعی و امنیتی، از جمله Patria، Supacat، BAE، Ricardo و Jankel استفاده می‌شود. زیرا Alcon سیستم‌های ترمز سفارشی ارائه می‌دهد که به‌طور کامل نیازهای چالش‌برانگیز، با عملکرد بالا و میدان جنگ مدرن را برآورده می‌کند. برای کسانی که به‌دنبال ارتقای ترمز با کارایی بالا برای افزایش ظرفیت ترمز و ایمنی بهبودیافته برای مقابله با وزن ناخالص خودرو در خودروهای زرهی هستند، استفاده از محصولات Alcon انتخاب مطمئنی است. همچنین کیت‌های ترمز خودرو زرهی آن دارای کالیپرهای آهنی چندپیستونی سفارشی و دیسک‌های بزرگ‌تر در هر دو محور جلو و عقب هستند. کیت‌ها مزایای کلیدی را ارائه می‌کنند و با سیستم‌های فعال‌سازی و کنترل پایداری OEM پایه سازگاری دارند (بنابراین به‌راحتی جا می‌شوند و قطعات اضافی مورد نیاز را به‌حداقل می‌رسانند).
انطباق و صدور گواهینامه مطابق با استانداردهای مختلف مرتبط با افزایش وزن خودرو از دیگر مزایای این محصول است و افزایش گشتاور ترمز و سایش کمتر که منجر به‌کاهش هزینه‌های سیستم ترمز شده، از دیگر ویژگی‌های آن محسوب می‌شود.
همچنین درسیستم ترمز Alcon روکش اسید روی برای حداکثر حفاظت دربرابر خوردگی و پیچ‌های داخلی برای افزایش محافظت در برابر دستکاری درنظر گرفته شده است. جاناتان ادواردز، مدیر فروش گروه در Alcon گفت: «از آنجا که برای نخستین‌بار تصمیم گرفتیم از تخصص و تجربه مهندسی خود در بخش دفاعی بهره ببریم، به‌سرعت به‌ارائه‌دهنده تخصصی ترمز انتخابی برای مجموعه‌ای از تولیدکنندگان کلیدی تجهیزات تبدیل شده‌ایم.»

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =

آخرین اخبار